Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CMS?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:
Og ikke mindst en feature der kan sende reminder til 20 distrete musikere på en gang. :-)

Har de en mobil telefon? Så kig på plansms.dk

De har en kalenderfunktion som virker fint.

(er farvet af at jeg har lavet noget for dem)

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Fra  De Kreatives Kontor; City Sounds Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Vil du anbefale Drupal frem for Joomla? Jeg har lige læst lidt om joomla 1.6, der vist er den nyeste version. Den ser ud til at have videreudviklet en del på nogle af de ting, som jeg har forbehold over for.

Mvh
Peter

www.dekreativeskontor.dk - Vi styrker det kreative Danmark

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Fra  De Kreatives Kontor; City Sounds Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Ser ud til at være en fed feature, som vi godt kunne bruge. Lidt underligt, at der ikke er flere, der har lavet den feature. Abonnementet er dog lidt en barriere pt.

Mvh
Peter

www.dekreativeskontor.dk - Vi styrker det kreative Danmark

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Fra  FINDES IKKE Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm, ja det vil jeg. Men en Joomla-fan ville nok protestere i sagens natur Wink 
Jeg har leget lidt med Joomla og oprettet et enkelt site i det, og min umiddelbare oplevelse var, at Joomla gav det bedste første førstehåndsindtryk, men at Drupal er mindre "tung" og super gennemtænkt. En drupal installation er temmelig skrabet men mulighederne er uendelige, når man først sætter sig ind i det. Men primært elsker jeg community'et omkring Drupal og selve "ånden" er mere open source mindet.

Jeg ved ikke, hvodran det ser ud i dag, men dengang var der en masse af udvidelserne til Joomla, som var begrænsede, hvis man ikke betalte. Den tendens synes jeg ikke man ser så meget af i Drupal kredse.

Men jeg har intet mod Joomla, og jeg er sikker på, at en Joomla programmør ville male et ganske andet billede:-)

Håber du kan bruge det til noget - det bedste er nok at lege lidt med det :-)

Peter:

Hej Morten

Vil du anbefale Drupal frem for Joomla? Jeg har lige læst lidt om joomla 1.6, der vist er den nyeste version. Den ser ud til at have videreudviklet en del på nogle af de ting, som jeg har forbehold over for.

Mvh
Peter

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)