Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO "haj" søges til dansk site med mulighed for partnerskab :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig om at tråden er kørt for meget of topic... Jeg må indrømme at jeg ikke tjekkede Jespers profil - og undskyld for det...

Jeg ser tråden som en "kontaktannonce" (i mangel af bedre ord) og ikke som et debatoplæg - mit første indlæg var ment som en besked til Jesper om at han sådan som jeg fortolkede det forlangte noget urimligt...

@Greyzone: Du læser ikke mit indlæg ordentligt:

"Hvis jeg har læst det oprindelige indlæg forkert, så må i meget undskylde... Men har jeg fortolket det rigtigt, så tror jeg trådstarteren vil få mest ud af at købe en god e-bog, så han kender lidt mere til hvad han kan forvente af hans kommende udbyder!"

Læg mærke til ordet hvis, Med andre ord kan han få noget ud af bogen, hvis han tror at han uanset hvad kan få 1. pladsen.

 

@ Fashion-Seller: Agree... jeg tjekkede ikke op på Jespers profil. Anyways kan du ikke vide om det er en formuleringsfejl som Jesper laver - fordi man er succesfuld iværksætter betyder det ikke at man ved alt om alt. Men jeg bøjer mig allerede i støvet i min post 17:19 og undskylder hvis jeg har forstået det forkert. Der er trods alt også en chance for at i gætter forkert.

Ingen kan vide om Jesper faktisk ejer de to e-bøger som jeg tænker på... Uanset om man er nystartet iværksætter eller mangemillionær tror jeg at man kan lære noget nyt i dem - og kan man ikke det, bliver man sikkert mindet om ting som man vidste i forvejen men så småt er begyndt og glemme...

 

Jo mindre der sker noget helt specielt i denne tråd vil jeg lukke den fra min side... Når det så er sagt kunne jeg godt tænke mig en kommentar fra Jespers side Big Smile

Forsat god aften

/ Emil

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Blücher:

@ Fashion-Seller: Agree... jeg tjekkede ikke op på Jespers profil. Anyways kan du ikke vide om det er en formuleringsfejl som Jesper laver - fordi man er succesfuld iværksætter betyder det ikke at man ved alt om alt. Men jeg bøjer mig allerede i støvet i min post 17:19 og undskylder hvis jeg har forstået det forkert. Der er trods alt også en chance for at i gætter forkert.

Ingen kan vide om Jesper faktisk ejer de to e-bøger som jeg tænker på... Uanset om man er nystartet iværksætter eller mangemillionær tror jeg at man kan lære noget nyt i dem - og kan man ikke det, bliver man sikkert mindet om ting som man vidste i forvejen men så småt er begyndt og glemme...

Nææ fordi man er successfuld så betyder det ik man ved alt. Men når han tilbyder ejerskab mm for den rette, tror du så selv han interesserer sig for SEO og eller har tænkt sig at bruge tid på det? Han har vel indset at hans tid kan bruges mere fornuftigt og valgt at udlicitere den del til en prof guy ;D

Anyway så håber jeg Jesper har/er ved at finde den rette, selvom det hele er kørt of tropic!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah sådan går det når alle har så travlt med at markedsføre sig selv på nettet, i stedet for at læse en e-bog om det :-)

Jeg vil bestille en pizza fra en non-just eat - affiliate..

Im a rebel

Hyg jer

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm... jeg sidder og tænker med alle de kloge hoveder kunne i da slå jer sammen og skaffe Jesper de placeringer han behøver?

Jeg tror godt at i kan regne med at han er god for betalingen, næsten uanset hvad i vil forlange for det.
Hvis der findes nogen der kan betale for sådanne placeringer som dem han beder om er han nok en af de få.

I kan vist også godt regne med at når det menneske personligt er her for at søge assistance, så er der kød på. jeg har i hvert fald ikke fantasi til at forestille mig andet.

Held og lykke med det Jesper, og den der får opgaven kan sikkert gå på pension om 3-5 hårde år skulle han/hun ønske det.

----------------------
Jeg skal sælge min andelsbolig til salg på Vesterbro,
2½ værelse 74,4m2 hygge med en lækker gård til.
----------------------

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen kloge hoveder i den her tråd ? Der jo ikke nogen i den her tråd der når hverken Rosenstand, Demib,Bachmann eller de andre nævnte til knæstrømperne. Jeg forstår slet ikke hvorfor Jesper overhovedet laver sådan en forespørgsel på den her måde. Han kender naturligvis de nævnte personer. Så min tanke er at det er markedsføringstunt fra Amino. Tænk at den store pizzabager søger arbejdskraft blandt os uslinge. DET kan Amino gøre for DIG

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

movement:

Er der nogen kloge hoveder i den her tråd ? Der jo ikke nogen i den her tråd der når hverken Rosenstand, Demib,Bachmann eller de andre nævnte til knæstrømperne. Jeg forstår slet ikke hvorfor Jesper overhovedet laver sådan en forespørgsel på den her måde. Han kender naturligvis de nævnte personer. Så min tanke er at det er markedsføringstunt fra Amino. Tænk at den store pizzabager søger arbejdskraft blandt os uslinge. DET kan Amino gøre for DIG

Ikke sandt.. Jeg tror at den er god nok. MEN... en ting som de fleste nok overser er at de ikke søger en person som klare jobbet og som koster kassen. De søger højst sandsynligt en person som vil få dem til tops, mod en vis procentdel i firmaet ungarbejde.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

movement:
Er der nogen kloge hoveder i den her tråd ? Der jo ikke nogen i den her tråd der når hverken Rosenstand, Demib,Bachmann eller de andre nævnte til knæstrømperne. Jeg forstår slet ikke hvorfor Jesper overhovedet laver sådan en forespørgsel på den her måde. Han kender naturligvis de nævnte personer. Så min tanke er at det er markedsføringstunt fra Amino. Tænk at den store pizzabager søger arbejdskraft blandt os uslinge. DET kan Amino gøre for DIG

He he... du har både selvironi og konspirationsteorier kan jeg høre... Hvem ved hvorfor han søger herinde, men der er da et par enkelte imellem der ved en smule om seo, spørgsmålet er så bare om de gider lægge alt det arbejde der skal til i bare det enkelte projekt.

Greyzone:
Ikke sandt.. Jeg tror at den er god nok. MEN... en ting som de fleste nok overser er at de ikke søger en person som klare jobbet og som koster kassen. De søger højst sandsynligt en person som vil få dem til tops, mod en vis procentdel i firmaet ungarbejde.dk

Det tror jeg du rammer helt fint, men jeg tror heller ikke det er en dårlig forretning at tage den udfordring op, Jesper plejer ikke at gå igang med projekter i lommepengeklassen.
Mikkel har enkelte aftaler af den slags ved jeg, men det jeg tror han er ude i at lede efter, er en der vil gøre det for en mindre procentandel end hvad Mikkel vil forlange, og det kan Amino vil lige så godt bruges til som andre steder kan.

Jeg skal eksempelvis sælge min andelslejlighed, og hvis jeg deltager i en masse amino tråde, både dem om andelsboliger og andre, og prøver at promovere den ad den vej, vil jeg nok opleve at min andel til salg på vesterbro i en velfungerende andelsboligforening bliver solgt en smule hurtigere.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Århus
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne tråd er vist løbet lidt af sporet :-)

Kort og godt: Vi søger en person som kan SEO optimere Ungarbejde.dk og ja du skal selvfølgelig være super skarp.

Der er mulighed for medarbejder-skab i en virksomhed som vækster rigtig fornuftigt.
ER det dig?Du ved noget om SEO og du er klar på at give den en skalle og skabe de resultater som der skal til.

Læs mere om hvem som står bag Ungarbejde ved at klikke på dette link.

Fra Marbella
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg siger mange tak for de rosende ord... thx buddy :)

Jesper Buch - Inter Angel - http://www.jesperbuch.com

Fra Marbella
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

godt svaret der ;)

Jesper Buch - Inter Angel - http://www.jesperbuch.com

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)