Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit nye site

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer, har brugt lang tid på mit nye site, og valgte så at uploade det idag, for fik spat af mit gamle (temp) site. Så her er det http://www.jhmedia.dk/ - hvad mangler der?
Der er sikkert nogle fejl (eller det er der), men jeg har lavet den fejl at blive oppe til kl halv 2 selvom jeg er meget træt, så indholdet er lavet og skrevet i træthed.

 // Jonas

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Du skriver "vi" i teksten og til slut står der at det er et enkeltmandsfirma. Med mindre du er medlem af kongehuset, så burde du nok skrive i "jeg" form.

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Du skriver "vi" i teksten og til slut står der at det er et enkeltmandsfirma. Med mindre du er medlem af kongehuset, så burde du nok skrive i "jeg" form.

Et enkeltmandsejet firma kan vel godt have ansatte?

I vores enkeltmandsejede firma, skriver vi også 'vi', og det finder vi meget naturligt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler titlen gerne op til 65 tegn , du har sat sprog til engelske til søgemaskinerne skal læse din side ,

en" lang="en"><head><title>JH Media - IT &amp; Webbureau</title>

En kort information om dig , får indtrykket det er en enkelte mands virksom med du skriver vi , skriv lidt om dig selv!

Skriv lidt kort om dig selv , hvad kan du ?

Lige CVR nummer på siden , ser mere professionelt ud.

Lige et telefon nummer på siden , alle og enhver vil gerne kunne kontakte hvem person før et projekt , per mail kan opstås misforståelser så kunder skal kunne kontakt er meget vigtigt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Udmærket design, men logoet ødelægger dog det hele.

Derudover skal du have styr på længden af siden. Man skal scrolle på den selvom der reelt set kun er tomrum under normal sidehøjde.

Men ja. Du skal nok have et CVR-nummer på siden, da det virker mere seriøst, især da du skriver det er et firma ;)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Kbh
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Den blå bar du har i bunden sidder heller ikke fast til bunden (ihvertfald ikke i min chrome). Det ville være pænt syntes jeg hvis den gjorde det.

Ellers et ganske pænt design.

Syntes dog også du mangler nogle referencer - og hvis ikke du helt har nogen endnu så kunne du evt prøve at lave nogle for sjov så du kan vise hvad du kan.

Under kontakt kunne det også være meget passende med nogle flere kontakt oplysninger og evt et pænt billed af dig selv.

Logo'et som nævnt tidligere er jeg heller ikke så glad for, der skal du putte lidt mere tanke i.

My 2 cents for now.

Håndlavet unika smykker af Modas Zofia - http://www.modaszofia.com

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback. "Vi" er et levn fra da "Vi" var flere, så det er simpelthen en typo. Mht CVR er jeg ikke CVR registreret endnu. Den blå bar bliver fastgjort til siden, det må jeg også have kommet til at hoppe over - det er problemet ved at fortsætte selvom man sover. Jeg kan ikke smide nogle referencer på, før jeg har nogle :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par hurtige:

- Tilføj lige cvr. og firma adresse. Det er noget af det første jeg kigger efter når jeg skal handle med et firma.

-  Jeg ville nok flytte billedet med dine "tags" ned under teksten.

-  Der er et par slåfejl hist og her. Du bør nok lige læse teksten igennem en ekstra gang.

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, tak for dine ord. Som jeg har svaret på før har jeg ikke CVR nummer (endnu). Billedet med tags har jeg forsøgt at flytte ned under, men det så forkert ud, så tilbage med den. Slå/taste fejlene bliver rettet, det smutter jo det skidt.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Knud S.:

Nicolaj:

Du skriver "vi" i teksten og til slut står der at det er et enkeltmandsfirma. Med mindre du er medlem af kongehuset, så burde du nok skrive i "jeg" form.

 

Et enkeltmandsejet firma kan vel godt have ansatte?

I vores enkeltmandsejede firma, skriver vi også 'vi', og det finder vi meget naturligt.

 

Han har skrevet at det er en enkeltmands virksomhed stiftet af ham selv. Selvfølgelig kunne han godt have en ansat, men jeg læser det som om han bare er sig selv. Men du har da helt ret i det du skriver Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)