Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God og "billig" tekstforfatter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at pris og kvalitet hænger sammen - så det er ikke nødvendigt at kommentere min overskrift Wink

Jeg søger som sagt en god og gerne en billig tekstforfatter - ikke nødvendigvis verdens bedste, men én der er god til at skrive tekster til forskellige websites - uanset om det er børnetøj eller slamsugere Cool 

Lad mig høre fra dig - god weekend til alle.

Rune

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Herning
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Prøv at tage fat i Bent:

Bent Andersen, journalist
Vestergårdvej 94

Strib
5500 Middelfart
 
64 40 26 91 - 61 68 60 91

Vi  har gode erfaringer med ham og han er helt sikkert fair i relation til afregning. Vi har brugt ham til vores katalog og PM'er men ved ikke helt hvor god han er, hvis du går meget op i decideret korrekt web-tekst.

God weekend til dig også.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jag kan anbefale www.bureau4.dk han har netop hjulpet mig.

Hils endelig hvis du tager kontakt...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Prisen er altid en faktor, og netop hvis det ikke er større konceptualiseringer og idékrævende tekster, du/I skal bruge, så vil jeg anbefale dig at tage et kig på vores nye lavprisservice: Indholdspartiet.dk. Servicen er skabt netop til den type opgaverløsninger, du efterspørger.

Indholdspartiets skribenter er nøje udvalgte studerende fra Journalisthøjskolen eller andre højere læreanstalter, der kan levere skriftlig formidling på et højt niveau til en lav pris. Det du ikke får hos Indholdspartiet er rådgivning, idéudvikling, hurtig service og mangeårig erfaring. Det du i stedet får, er effektive og sultne skribenter, der svarer og spørger via e-mail ... og leverer tekst og indhold til lavpris.

Læs mere om servicen på Indholdspartiet.dk - og send en mail med dine opgaveønsker til info@indholdspartiet.dk

Alt efter hvilken branche og opgavetype der er tale om, udvælges en passende skribent.

Indholdspartiet er administrativt og organisatorisk ejet og ledet af Kommunikationspartiet - så der er styr på deadlines og aftaler.

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger selv en freelancejournalist der hedder Stig Kongsted Hansen,

han har bl.a. udviklet magasinkoncepter, skrevet artikler til Jydske Vestkysten, Campingbladet, fagbladet Folkeskolen

og forskellige ugeaviser. Han har et fornuftigt prisniveau.

Hans data er mobil 6133 2623, email: kipketer@webspeed.dk

Hils fra mig hvis du bruger ham.

 

Hilsen

Jørgen Olsen
www.haderslevreklamebureau.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv

Hans Stokholm Kjer

Kjers Kommunikation

www.kjers.com

9787 9898

Ham har vi brugt, superdygtig og sympatisk fyr.

Jesper

Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Det lyder som om du har mange forskellige projekter at tage hul på? Spændende!   :o)

I modsætning til de andre indlæg vil jeg "trutte lidt i mit eget horn".   ;o)

Jeg har arbejdet med hjemmesider, markedsføring og kommunikation siden '98, og er uddannet akademimerkonom inden for kommunikation og formidling.

Gennem årene har jeg selvfølgelig samlet en god portion erfaring om hjemmesider; brugeres vaner og tankegang samt do's and don'ts om kommunikation, både online og offline, og jeg synes at det er rigtig spændende at lave hjemmesider, der fanger brugerne og skaber resultater for ejeren.

Jeg er i fuld gang med at starte som selvstændig, delvist med egne projekter og delvist med andres hjemmesider - både i forhold til at lave nye hjemmesider og at optimere indholdet på eksisterende sider.

Min timepris er kr. 300 - men det afhænger også af, hvor mange timer, du har brug for.   :o)

Du er meget velkommen til at skrive til mig på wiberg [at] wiberg.dk, hvis det lyder interessant. Så kan vi tage en snak om, hvad I har brug for og danne os et billede af hinanden og om vi begge kan få glæde af et samarbejde.

Jeg håber at høre fra dig.   :o)


Hilsen Rie

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)