Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser dette ud?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ville sætte stor pris på om nogen ville bedømme nedenstående side

  • Opbygning, struktur og navigation
  • Farve/fontvalg
  • Annonceplacering
  • Indhold

Siden finder du på Penge på Net

På forhånd tak for hjælpen

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Havdrup
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Linket virker ikke

venlig hilsen

Brian

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Linket er pengepaanet.com, ikke .dk

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke komme ind på siden du linker til? :)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Opbygning, Struktur og navigation: Ser rigtig godt ud, kan godt li opbygningen :) Bryder mig dog ikke så meget om den der translate ting, den ødelægger lidt opbygningen..

Farvevalg/fontvalg: Super Yes Harmonere godt!

Annonceplacering: Har jeg ikke meget forstand på. Men kan godt se det snedige i at placere annoncer lige under din menu linje, ligner næsten at det er lniks til interne sider :)

Indhold: Fanger mig ikke rigtig :) Måske fordi der findes så mange ubruelige råd til "Hvordan tjener man en milliard, På 5 dage" Artikler.. Så må indrømme jeg ikke har læst dit indhold, men at jeg nok hurtigt går i forsvarsposition når jeg ser sådanne sider :)

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Da er det rettet.... Tak fordi i gjorde mig opmærksom på det :-)

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indspil, Nicolaj

Jeg ved godt at genren jeg kredser om er lidt brugt, men forsøger at forholde mig lidt kritisk og realistisk til emnet. Prøver at undgå at skamrose noget jeg ikke egentlig har den store tro på, men ved godt det er en smagsag.

Så spørgsmålet lød nok nærmere på om det var ok skrevet... Om retorikken og sprogbrugen var spændende nok

Translatetingen syntes jeg var lidt nødvendig, idet jeg gerne ville nå lidt udover grænsen med dette. Ved godt der findes en dropdown-liste, som er lidt mere anonym, men var egentlig selv lidt fan af flagene. Pæne eller ej, lader til det tiltrækker sig opmærksomhed. Og PR er PR :-)

Ellers lader det jo til udfra din bedømmelse at jeg har rimelig godt styr på tingene :-)

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er helt sikkert en smagsag :)

Jeg vil lige prøve og læse lidt af det du har derinde og så vende tilbage med noget konstruktivt :)

hvordan mener du den translation tiltrækker opmærksomhed? For du da besøgende via den eller, er det blot fordi den skaber omtale? Er ikke helt med? :)

Ja syntes bestemt du har meget godt fat i det hele :) 

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes loadtiden er lidt lang!... men det kan også være at det er min comp. der driller mig lidt....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)