Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du ung, bor Københavnsområdet og er du/vil du være iværksætter, så læs!!!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt koncept. Altid rart når der bliver gjort noget for at fremme iværksætterkulturen blandt de unge.

Men hende Pernille må da blive bombarderet med henvendelser... de kunne godt have lettet arbejdet lidt for dem selv ved at beskrive hvad en sådan ansøgning skal indeholde.

Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et super godt koncept! Helt klart værd at undersøge nærmere! Smile Tak for tippet....

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 25. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo lige sådan et sted københavn står og mangler. Der bliver altid talt så meget om unge og inværksættere generelt, men der bliver aldrig gjort noget seriøst ved det. Så hvor er det fedt der endelig kommer et tilbud til os. Jeg vil helt sikkert kigge nærmere på det, syntes det ser rigtigt interessant ud. Kunne være fedt hvis man i København kunne få et sted med unge engagerede iværksættere, så man kan få noget af den ivækrsætterånd som alle de gamle jubii drenge snakker om :)  

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er lidt af en landeplage efterhånden.

48 timers arrangement og der er også en idiot der taler på EAL i Odense omkring iværksættere.

Synes måske man kunne bruge de penge lidt bedre end at forgylde enkelte personer. Der er sjældent meget indhold i disse arrangementer efter min mening.

Støtte dog projekter direkte istedet.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Synes det er lidt af en landeplage efterhånden.

48 timers arrangement og der er også en idiot der taler på EAL i Odense omkring iværksættere.

Synes måske man kunne bruge de penge lidt bedre end at forgylde enkelte personer. Der er sjældent meget indhold i disse arrangementer efter min mening.

Støtte dog projekter direkte istedet.



Det er nu for noget længere end 48 timer, så vidt jeg ved kan du sidde der 1-2 år, så det er jo noget lidt andet.
Og de har plads til en del, så du skyder lidt forbi.

Dbh Martin

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en video om inkubatoren her.

http://www.youtube.com/watch?v=lJW27VmmLN8

 

Jeg går selv i iværksætterhuset og vil rigtig gerne benytte mig af tilbudet, men jeg skal i praktik fra januar og stopper med undervisning d. 27 nov, så det får jeg ikke nået lige før jeg er færdig. Men det er et super godt tilbud!

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne jeg virkelig godt tænke mig af starte på! Bliver bare svært af hoppe fra min igangværende uddannelse... Sad

Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

En der kan fortælle mig hvad adgangskravene er? Det eneste jeg kan se er "Iværksætterhusets inkubator er et fællesskab på Nørrebro for unge iværksættere fra korte/mellemlange videregående uddannelser – både nystartede virksomheder og studentervirksomheder. "

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke at gå på skolen for at benytte inkubatoren. Du skal bare tage kontakt til Pernille Berg, skolens udviklingschef på pbe@brock.dk.
Man kommer til en samtale og så vil det blive vurderet om man får en plads. Så vidt jeg kan forstå på nogle af dem der har en plads er det bare lige en screening, for at se om man er seriøs omkring sin virksomhed, men hæng mig ikke op på det :) 

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)