Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside fra kun 800 kr,-, installation af CMS fra kun 100 kr,-, lydprod. fra kun 400 kr,-

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundet JH Media (www.jhmedia.dk) er nyopstartet, er ovenstående priser som jeg har i overskriften  endnu billigere, af den simple grund jeg søger referencer. Så snus rundt på siden, se om du kan bruge noget af det jeg kan tilbyde, og så finder vi en fornuftig pris, mod at jeg må skrive jer på referencer, hvis i er tilfredse med resultatet. Send mig en mail på jonas@jhmedia.dk - selvom det ikke er listet op, kan det godt være vi kan finde ud af det alligevel!

 

Jonas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

God pris.. Matcher kvalitet og pris?  Surprise

Hvor længe har du tænkt dig at holde de priser?

 

Mvh Brian

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne er i starten, så jeg kan få nogle referencer på. Det er klart, at du med fx mine hjemmesider ikke får noget i stil med dem som rent faktisk bruger flere uger (og penge) på det, men jeg kan da levere en pæn og nydelig side, som er pengene værd, og som nogle tager mindst dobbelt så meget for. Så hvis man skal have en sindsygt avanceret site, er det ikke mig, som man skal benytte, (eller det kan man godt, men så ender vi op i en meget højere prisklasse, grundet backenden skal kodes på i lang tid, og design skal rodes med i lang tid). Med det sagt bliver de hjemmesider jeg tilbyder (fra 800 kr) flotte og simple, og lavet ud fra kundens evt. ønske. Mht speaks er de optaget med professionelt udstyr.

Kort svar - kvaliteten er i orden. Lad mig sige det på denne måde: 'Du får (meget) mere, end man skulle forvente andre steder til den pris' :-)

 

God weekend

Jonas

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er slet ikke nogle, der kunne bruge en billig simpel hjemmeside, så jeg kan få referencer på? Eller evt. andre af de services der tilbydes via JH Media? Vi kan godt finde ud af en amino pris ;-), og laver gerne et uforpligtende udkast.

jonas@jhmedia.dk - hit me

 

God weekend

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Jeg sidder faktisk og skal bruge noget it-support - så måske vi kunne slå interesserne sammen.

Jeg sidder midt i to idéer, hvor IT endte med at blive hæmskoen, måske vi kunne gøre noget ved det.

Det ene er en webshop, det andet er noget helt andet, som helt sikkert kræver en længere uddybning inden du vil tage stilling til dette. Denne uddybning kan komme per mail.

Først og fremmest står webshoppen som første prioritet, og du må gerne maile mig, hvis du har mod på denne opgave og muligvis sammensætte et tilbud til denne. (mail: zs.om@cbs.dk)

Mvh
dmz

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gutter,

jeg hører gerne om alle opgaver, også selvom de ikke er oplistet på siden, send mig en mail på jonas@jhmedia.dk !

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for de henvendelser jeg har fået, og jeg er altid interesseret i at høre mere om folks projekter, og om jeg kan hjælpe på jonas@jhmedia.dk  - Der er dog en ting jeg nok ikke har formidlet godt nok, jeg koder altså ikke en webshop for 800 kr, det er simple sider, som i kan rette nemt til selv i en WYSIWYG i får for de penge. Jeg kan godt kode webshop, men jeg er nok ikke den rette til at påtage mig den opgave. Men med det sagt, så hører jeg altid gerne om jeres idéer og projekter, og om jeg kan hjælpe, på min ovenstående email.

 

God søndag

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)