Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg bruge en KÆMPE facebook gruppe til?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj>>>
Tja, det lyder da som en fornuftig idé... ser lige hvilke muligheder man har for at reklamere igennem gruppen.

Ole>>>
Lyder også som en god idé, ser lige på det.

Greyzone>>>
Ja, det har jeg også tænkt på. Men hvordan spiller affiliates programmer sammen med facebook? Er det noget du ved noget om?

Miriam>>>
Heh, ja hvis jeg vidste hvad der havde gjort den så stor så var det nok penge værd, men jeg har ingen idé om hvad det er :-)
Men mon ikke bare det er fordi den taler lidt til alle personer, og samtidig kører lidt på vores stolthed som danskere? (jeg nævner jo at vi skal slå svenskernes gruppe).

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nok at når det er en gruppe og ikke en fanside, så kan du desværre ikke sende en besked til alle medlemmer på én gang.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Jeg tror nok at når det er en gruppe og ikke en fanside, så kan du desværre ikke sende en besked til alle medlemmer på én gang.

Han kan smide det op på væggen, og så får alle medlemmerne jo beskeden anyway ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man smider en reklame op på væggen kræver det så ikke en aktiv handling fra gruppens medlemmer før de ser reklamen - Jeg har en fornemmelse af at folk ikke besøger denne type gruppe særligt mange gange efter at man har tilmeldt sig den.

Som reklamesøjle har den i mine øjne kun værdi hvis man kan nå de mange tusinde medlemmer på een gang via en besked eller mail, og det mener jeg ikke man kan - korigér mig venligst hvis dette ikke er rigtigt!

mvh

Anders

 

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jørgensen:

Hvis man smider en reklame op på væggen kræver det så ikke en aktiv handling fra gruppens medlemmer før de ser reklamen - Jeg har en fornemmelse af at folk ikke besøger denne type gruppe særligt mange gange efter at man har tilmeldt sig den.

Som reklamesøjle har den i mine øjne kun værdi hvis man kan nå de mange tusinde medlemmer på een gang via en besked eller mail, og det mener jeg ikke man kan - korigér mig venligst hvis dette ikke er rigtigt!

mvh

Anders

Ja det er klart bedre med en fan-side da man så kan skrive ud og alle får det på deres profil. I en gruppe er det meget begrænset, tilgengæld er det nemmere at få mange til at tilmelde sig en gruppe.

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke typer er der i din gruppe? :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en gruppe kan du sende en besked til alle, men men men, ligeså snart du begynder at gøre det, så melder folk sig ud. Folk er ikke tolerante over for folk der bruger grupper for egen vindings skyld (medmindre det var meningen som udgangspunkt) og vil kun kunne give negativ reklame. Andre firmaer kan ramme den målgruppe de vil fint med facebook advertiser.  Det er flot din gruppe har så mange medlemmer, men den har ingen værdi, måske 1% (750 personer) besøger gruppen af og til, resten ved ikke engang at de er medlem. Det er stort set kun facebook og dem der udvikler applications der i praksis kan tjene penge på facebook.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai:

Hvis det er en gruppe kan du sende en besked til alle, men men men, ligeså snart du begynder at gøre det, så melder folk sig ud. Folk er ikke tolerante over for folk der bruger grupper for egen vindings skyld (medmindre det var meningen som udgangspunkt) og vil kun kunne give negativ reklame. Andre firmaer kan ramme den målgruppe de vil fint med facebook advertiser.  Det er flot din gruppe har så mange medlemmer, men den har ingen værdi, måske 1% (750 personer) besøger gruppen af og til, resten ved ikke engang at de er medlem. Det er stort set kun facebook og dem der udvikler applications der i praksis kan tjene penge på facebook.

Ahhh, der er nu masser af grupper, fx festarrangører osv. som tjener gode penge på at sende indbakke beskeder om næste events med dato, priser og lidt reklame om det hele. Det giver for manges vedkommende en del ekstra gæster at gøre folk opmærksomme på dette.

Men det kræver selvfølgelig at man har ramt sin målgruppe, men det gør det jo uanset hvad det er man sender ud, om det så er på facebook eller andetsteds :P

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men er det ikke også det jeg påpeger i følgende sætning "Folk er ikke tolerante over for folk der bruger grupper for egen vindings skyld (medmindre det var meningen som udgangspunkt...." ?? Når jeg tilmelder mig en gruppe der hedder "Klub 8", så er jeg jo bevidst om at jeg af og til modtager fest invitationer og kan derfor acceptere det. Men når jeg fx. tilmelder mig gruppen "danske piger er for lækre" og begynder at få tilbud om voks, t-shirt, biograf billetter, whatever, så vil jeg da blive mega irriteret og afmelde mig gruppen asap.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Det kan du have ret i -  jeg har måske bare misset din pointe så, men det kan være det var den måde jeg læste og tolkede dit indlæg på.
Såvidt jeg kan forstå med dit nuværende indlæg, så er vi enige Yes

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)