Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakter til freelance konsulenter søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et nystartet it-virksomhed som laver software til overvågning af servere og software.

Vi har netop startet en marketingskampagne med NCom i Silkeborg som jeg varmt kan anbefale! (De sætter sig faktisk ind i Jeres produkt/ydelse inden de begynder at ringe rundt til mulige kunder).
 
De har på 2½ dag sat 2 møder op, og skaffet 10 positive henvisninger.
 
I den forbindelse tilbyder vi installation og opsætning/konfigurering, og evt. hjælp med optimering af servere og software. Men jeg frygter allerede nu at vi får for travlt til at yde den gode support vi gerne vil, og jeg ønsker ikke pt. at fastansætte en ekstra person som jeg ikke helt kender profilen på endnu.
 
Derfor vil jeg frygtelig gerne have kontakt til nogle personer som kan bidrage primært med installation og opsætning af vores program (hvilket er så ufattelig enkelt!) - og efterfølgende konfigurering af programmet (det primære i programmet er at skabe en basislinje som man efterfølgende overvåger ud fra).
Dette er typisk et 3. dages forløb (installation 2 timer, en uge senere - tilpasning af programmet ½ dag, og endelig en måned senere - opfølgning ½ dag). Dertil kommer let undervisning.
Derudover vil vi gerne bruge Jer såfremt kunderne har problemet f.eks. med en SQLServer - så er det normal konsulentarbejde der udføres til en fast timepris.
 
Jeg håber ikke dette er det forkerte sted for sådan en forespørgsel !?
Jeg håber desuden at flere vil bruge det mulige netværk der ligger i Amino! - Der må være en utrolig kompetence mængde tilstede.....
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   læs mere på http://www.ninewaves.com, hvor man også kan finde direkte kontakt info.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et fint sted at søge.

Jeg har tippet én af gutterne.
 
mvh Hans
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)