Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig en realitet - Udgivet bog på eget forlag :-)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er min børnebog Philip Phims Phantasier endelig på gaden, udgivet på mit eget forlag. Tilbage er bare at håbe, at den får lidt omtale. Indtil videre er det lidt som at rende hovedet mod en mur: "Vi gør os ikke i børnebøger, men vi vil gerne høre noget mere om din næste bog" (som altså ikke er en børnebog), jeg skal satme vise dem:-) Jeg glæder mig til gengæld over at brugeranmeldelserne er dejlige positive, og endnu mere over at en mangeårig børne tv-vært skrev tilbage: Jeg synes den er fantastisk!

Bogen er henvendt til de 6-10 årige og er udgivet som trykt bog, e-bog samt lydbog hvor jeg selv har indtalt stemmerne på samtlige figurer i bogen, så hvis du har børn, børnebørn, niecer, venners børn eller bare selv er en ualmindelig barnlig sjæl, så er der en ijulegaveidé herBig Smile

I kan se mere om bogen inde på mit forlags hjemmeside: www.forlagetsyntaks.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget Amino rabat giver du? Og tillykke med udgivelsen Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK:-) Og selvfølgelig skal der være en Amino rabat. Brug rabatkode: Amino og der fratrækkes 10%

Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene.

Stort tillykke med det, hvor må det være spændende for dig =) Det lyder da også som om du har fået rigtig gode tilbagemeldinger indtil nu. Synes selv at omslaget er rigtig godt, det ser lækkert og fængende ud. Sådan lidt cartoon'ish med fonten og farverne, men det synes jeg nu kun er positivt i sammenhængen.

Også held og lykke med din næste bog, som jeg kan se udkommer til marts. Den ser ligeledes rigtig spændende ud. Nu sidder jeg jo selv og arbejder på at starte min egen internet boghandel og jeg vil da helt sikkert huske at kigge efter dine bøger til sortimentet, så snart det bliver en realitet.

Krydser fingre for rigtig god vind i sejlene for dig og ønsker dig en dejlig dag.

De bedste hilsner

Amaris

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv om du vist har fået et af mig, så er der her et tillykke mere! :-D Det er superfedt!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert at der stadig er nogle, som går mod strømmen. Tumbs up og stort tillykke herfra Yes

MVH
Designer Solbriller

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Allerød
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med udgivelsen!

Lydbogen kan du få solgt gennem http://ennybog.dk. Send en mail.

____________________

EnNyBog.dk - lydbøger til download
info@ennybog.dk
Tel: 4044 4284

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

tillykke med det :) Glæder mig til at høre hvor meget salg der har været om nogle måneder

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke herfra

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)