Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig en realitet - Udgivet bog på eget forlag :-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maleblanka

Tillykke med din nye bog. Det er en meget flot forside, den burde kunne sælge sig selv, hvis den lå i en boghandel.

Jeg har også måtte udgive min bog Rig Som Selvstændig selv, da ingen danske forlag ønskede at markedsføre den. I disse lidt trange tider tager man vist kun bøger ind af kendte forfattere, så man er sikker på at sælge mindst 5.000 eksemplarer.

Det du kunne gøre var at søge om et ISBN nummer og kontakte Boghandlernes Distributionscenter. De vil muligvis hjælpe dig. Markedsføringen må du selv klare, men jo flere steder man kan finde dig jo bedre.

Jeg har fået min bog udgivet som E-bog og det har givet noget salg. Prøv at kontakte: http://myll.dk/facts/hvem-udgive-boeger-forlaget-myll-71.htm og sig du er Amino medlem. Så får du måske udgivet din bog uden omkostninger.

Jeg kunne være interesseret i en lydbog udgave af min bog, er det noget du selv gør og sælger selv?

Mange hilsener

Flemming Hasselriis

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Først og fremmest tak:-) Jeg har skam både ISBN nummer og bogen vil også kunne købes i boghandlen fra i næste uge. jeg har valgt både at sælge den selv via forlagetshjemmeside, hvor jeg har en integreret webshop, og derudover har jeg NBC som distributionscenter ud til boghandlerne. Boegn er også udgivet som e-bog og lydbog, og det kan da godt være jeg skal kontakte Myll og høre om han også vil sælge den:-)

Jeg har selv indtalt min lydbog og vil også meget gerne indtale andres, men har ikek selv lydstudiet til det, så det skal man "booke ved siden af".

Bedste hilsner,

Malene

www.forlagetsyntaks.dk

www.malenehasselblad.dk

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom jeg måske ikke lige er målgruppen, synes jeg det er fedt med en lydbog der ikke foregår i et tempo der er tilpasset min gamle farmor, men i normal tale! Wink

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tillyke med din udgivelse.

Har du overvejet markedsføring overfor institutioner og skoler?

Jeg tror det er Malling Beck der sidder rimeligt tungt på det marked, så måske det var værd at overveje, da du har en klar fordel i at have både bog og lydbog.

Jeg køber den i handlen næste uge pg jeg håber mange Aminoer vil gå i en butik og gøre det samme, fremfor at købe den online, da butikkerne derved oplever en sand efterspørgsel og måske vil give den bedre hyldeplads :-)

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for støtten, det værdsætter jeg virkelig:-) Og glad for at jeg ikke med min tale på lydbogen lyder som en i terminalfasen ha ha...

Jeg vil rigtig gerne igennem til instituationer og skoler, men har ikke lige knækket koden for hvordan jeg kommer igennem til dem, andet end at ringe dem op og tage dem fra en ende af, men der vil jeg typisk nok ikke komme igennem til rette personer, men NÅR jeg får knækket koden, så er det næste skridt i forbindelse med børnebogen, for den er nemlig egnet til skolebrug. Ved ikke om du har set det jeg har skrevet om lige præcis dét inde på hjemmesiden?

Bogen er iøvrigt lige blevet anmeldt på Amine.dk som beskriver den som værende sjov, klog og yderst velskrevet, helt vildt dejligt. I kan læse anmeldelsen her:

http://www.amine.dk/morogbarn/10150/2c5222760c/sjov_og_klog_boernebog_fra_malene_hasselblad_.html

Kh,

Malene

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Jeg har ikke læst inde på hjemmesiden, der kiggede jeg kun billeder Smile

Men jeg kan godt undersøge det nærmere for dig, da jeg har nogle kontakter i Københavns Kommune. Skriv lige hvis det har din interesse.

Men vær evt. beredt på at "donere" et klassesæt eller 2, der kan cirkulere rundt.

Mvh

Køb ren argan olie her

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot bog, Malene!

Du kan sende den til DBC for at få en lektørudtalelse, som bibliotekerne bruger som beslutningsgrundlag. En børnebog som din burde kunne afsættes i 2-300 eksemplarer til bibliotekerne. Udtalelsen får du en kopi af, så du kan blive klogere på andres opfattelse af dit arbejde Wink

Husk også at melde dig selv til biblioteksafgiften!

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er allerede blevet udtaget til lektørudtalelse og jeg regner med at modtage den indenfor 2 uger:-)

Jeg donerer gerne et klassesæt, så det må du meget gerne forhøre dig om, tusind tak for hjælpen, så må vi se om det kan skabe et hul igennem:-)))

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

www.forlagetsynatks.dk under syntaks kids, står der omkring hvordan bogen kan bruges i skolesammenhænng i forskellige fag:-)

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt at lave en tastefejl i webadressen, der skulle selvfølgelig stå syntaks.dk :-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)