Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operatør af hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en helt ny opstartet virksomhed, som skal have en hjemmeside op at stå.
Nogen som kan give navn eller nummer på et sted eller person der kan hjælpe os med at få den op at stå, til billige penge - måske endda gratis.

Vi kan evt. snakke om gratis reklamation for personen/virksomheden på vores side, og vi er villige til at anbefale jer til andre.

Mvh. Urban Youth.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal der være på hjemmesiden? Ganske almindelig tekst/billeder af html, eller er det en større side? Flere skoler med fag indenfor webdesign osv., tilbyder tit gratis opsætning af disse, til deres skolepraktikanter (dem der ikke har fundet elevpladser)

Ellers, så kan jeg da selv gøre det POKKERS billigt :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kan du beskrive lidt nærmere hvad siden skal omhandle? Hvad er det for en virksomhed? Hvad forventer I?


// Peter

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med operatør, men jeg kan i hvert fald levere en komplet hjemmeside til jer. Hvis det er hjælp til opdateringer og driften af den, kan jeg også det!

Det er ikke gratis, men sæt i forhold til det generelle prisniveau er det nu tæt på Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne sende mig en mail på mail@sunemadsen.dk med flere informationer om jeres projekt :-)

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

UrbanYouth:

Beskriv hvilken virksomhed du skal lave, for hvem gider have reklame på en hjemmeside hvor målgruppen slet ikke er i nærheden af sidens/virksomhedens emne? :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Urban

Jeg kan faktisk tilbyde dig en gratis hjemmeside ... eller chancen for en. Alle der er tilmeldt nyhedsbrevet på www.webtildig.dk deltager i vores jule-kalender-lodtrækning om 24 gratis hjemmesider.
Hvis du ikke vinder så koster hjemmesiderne helt ned til 1.200 kr. Smile

Da det er et nyt produkt er der ikke mange tilmeldte endnu så chancen er rigtig god ;-)

Hjemmesiderne laves i MODx som er et 100% SEO venligt CMS. Vi installere på dit webhotel så der er ingen bindinger til os!
Du kan se her hvilke design du kan vinde: Gratis hjemmeside

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld for mangel på information om virksomheden/siden.

Vi er en gruppe fra et Innovationshold på en HHX, som har lavet en markedsføringsvirksomhed, med konceptet "ung til ung."
ved dette menes der at vi vil hjælpe firmaer med at ramme de unge, på en "fancy" måde, som de unge husker. Og til dette skal vi bruge en hjemmeside til at markedsføre os selv.

Det vi søger er en der kan følgende ting:
- Lave skabelonen for hjemmesiden, på vores anbefalinger.
- Sætte den op for os.
- Og få tingene til at fungere der på.

Herefter kan vi evt. snakke om en slags "fastansættelse" som webmaster for os, hvis virksomheden kommer til at fungere, og dette vil indebære;
- Opdateringer af nyheder.
- Opdateringer af billeder og tekst.

På nuværende tidspunkt har vi ikke jordens største beløb, som vi kan betale af, - så den person der vælger at hjælpe os, skal være indstillet på at betalingen ikke er ret stor - vi snakker max. et par hundrede kroner.
Men! Vi kan tilgengæld tilbyde at du får lov til at lege med vores hjemmeside og udvikle dine kreative evner, herpå - selvfølgelig efter vores anvisninger, men vi er åbne for ideer, og lign.
Vi forlanger ikke at siden skal være sat op på mest fancy og syge måder, og vi skal nok selv skrive teksterne og anskaffe billederne og lign. dertil, så det er udelukkende det opsætningsmæssige vi har brug for hjælp til.

Håber dette var beskrivelse nok.
Mvh. UrbanYouth.

 

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej UrbanYouth,

Det kan vi godt finde ud af. Smid mig en mail på jonas@jhmedia.dk

 

Mvh Jonas

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 

Send mig en mail "mickelp snabela upline dot dk" - Det er næsten nede på gratis niveauet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)