Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din printer moden til Bytte-Børsen ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :


Har du brug for en anden printer som helst ikke må koste noget?
Det er bare et henkastet spørgsmål i "caféen" fordi der gennem tiden har været mange der har spurgt om jeg kunne hjælpe med en brugt printer. Jeg siger (næsten) altid nej, for jeg vil ikke være kendt for at levere udstyr der ikke er 100% driftsikkert. I dette forum er denne mulighed for handel sikkert velkommen og varene behøver ikke at være helt gratis. Jeg håber at man vil behandle sin modpart fornuftigt når der er tale om et ejerskifte med brugt udstyr der er vanskelligt at prissætte.

 

Nu har jeg nogle gange givet en håndsrækning til dem der havde specielle behov: Studerende, pensionister, iværksættere, mine børn, russiske børnehjem m.fl. Derfor...

Hvad har du af printer du gerne vil af med? Skriv det udførligt med mærke, model og udstyr. Og/eller...

Hvad ønsker du? Skriv det udførligt med dit navn, tlf.nr og email-adresse til ab@ab-printshop.dk 


Det vil blive sat op u/b på vor hjemmeside www.a-b.dk i lighed med listen Renov.printere


A&B Industri-Service påtager sig ikke transport eller anden medvirken til varebytningen udover listen.   


Din kommentar er velkommen.


Venligst, Bent Sørensen, A&B
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)