Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søger sted at være indtil marts 2010.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har haft en aftale i gennem med Nichlas, hvor jeg skulle lave noget for ham, og han lavede noget for mig. Da jeg havde arbejdet på mit i 1½ time, valgte han at skrive, at han springer fra. Derfor har jeg ikke gode erfaringer med Nichlas. Selvom han virkede som en yderst prof. dreng. Men det han lavede der var for langt ude :)

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

 

Hold nu op :)

For det første, havde vi ikke aftalt hvad der helt 100% skulle laves. Der var altså ikke indgået nogle aftaler.

For det andet, sprang jeg ikke bare fra. Der kom nogle vigtige ting i vejen, som gjorde at jeg blev nød til at sige nej til dit tilbud. Dette er jeg selvfølgelig også selv træt af.

Syntes derefter, at det er tarveligt at du skal komme at ødelægge min tråd på den måde, men fair nok.

Fortsat go' søndag.

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nichlas,

Det har jeg nu sort på hvidt hvad vi aftalte. Men fair nok du vil forsvare dig.

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi LC Records & LikeCopenhagen, har gode erfaringer med Nichlas, både design af logo, cover flyers m.m.

Så klart en god anbefaling herfra :-)

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten:

Da jeg havde arbejdet på mit i 1½ time

1½ time siger du? med din timeløn er det 180kr ...jeg syntes måske det er liiiige lovligt lidt at begynde at hænge folk offentligt ud for.

Desuden må vi alle beregne os på at vi kommer til at spilde lidt tid hist og her i jagten på millionerne, jeg bruger f.eks. 20-30 timer om måneden på at udarbejde tilbud, hvoraf langt fra alle bliver til endelige ordrer.

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Morten:

Da jeg havde arbejdet på mit i 1½ time

1½ time siger du? med din timeløn er det 180kr ...jeg syntes måske det er liiiige lovligt lidt at begynde at hænge folk offentligt ud for.

Desuden må vi alle beregne os på at vi kommer til at spilde lidt tid hist og her i jagten på millionerne, jeg bruger f.eks. 20-30 timer om måneden på at udarbejde tilbud, hvoraf langt fra alle bliver til endelige ordrer.

Mikkel det er princippet i at have en aftale, og er gået igang med arbejder, også springer den anden part fra, det er det jeg ikke kan tage.

Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten, det var sku min skyld at jeres arbejde ikke gik, jeg puttede mere og mere på den opgave som nichlas skulle lave for mig..
- Og der var aftalen FØRST, og efter hvad jeg har hørt har han ingen fast aftale lavet med dig.

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

D. Zacho:

Morten, det var sku min skyld at jeres arbejde ikke gik, jeg puttede mere og mere på den opgave som nichlas skulle lave for mig..
- Og der var aftalen FØRST, og efter hvad jeg har hørt har han ingen fast aftale lavet med dig.

Jeg har haft en fast aftale med ham. Hvor skylden ligger er jeg sådan set ligeglad med.

Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget muligt. Det kommer sådanset heller ikke mig ved ! Jeg siger bare hvorfor.. 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)