Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

plastic fremstilling

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Singapore
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er der nogen her som har erfaringer med småproduktion af plastic fabrikater? hører gerne fra folk som har erfaringer med outsourcet produktion i malaysia eller lign (lige i nabolaget)

 

 

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni,

Ja. Hvad vil du vide ?

Mvh Helene

 

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Hvad er det du har brug for? Hvilken type plastic skal det laves i? hvilken slags for skal der bruges til produktione, og er det noget som du vil genbestille, mængde og hyppighed vil havde betydning for hvilket slags støbevørktæj der skal laves.

Jeg har et tæt samarbejde med flere producenter her i Thailand, jeg fungerer som agent, og samarbejder hyppigst med farbrikker der leverer fornuftige priser.

Send mig lidt mere om dit projekt.

Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Jeg har en dansk kontakt med egen fabrik i Kina. Skriv gerne lidt om dine behov på fokus@mail.tele.dk. Så kan jeg da få en idé om, hvorvidt det er noget, han kan skaffe. Giv mig gerne et telefonnummer, som jeg kan få fat i dig på, hvis du er interesseret.

Michael Kousgaard

Fra Singapore
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg har selv et ton kontakter i Kina, men for en gangs skyld gider jeg ikke finde mine produkter på alibaba en måned senere igen. Så ville nu gerne prøve at se udenfor Kina, om jeg ville kunne finde nogle som var bare en smule mere troværdige og ikke bare sælger kopier af platik formen på markedet i schenzhen senere.

Det er et badeværelses og køkken produkt - som der skal laves omkring 100K af i 4 farver (dvs. 25K af hver farve). i en enkelt form. dvs. der er ikke noget der skal sættes sammen - jo nogle væg sugekopper der skal monteres efter, men kan være jeg selv bruger et lokale i Nantong til det, hvis produktionen alligevel ender i Kina.

Jeg har fået en test ordrer på 100K enheder fra en kunde i usa, som bestilte ud fra et design og forklaring på en serviet (samt en tegning via email)

+65 62868937 (Singapore)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

OK med Kina.

Kan du sende noget mere konkret til mig på fokus@mail.tele.dk. Jeg har en kontakt i Thailand og en med mange kontakter i Indien. Jeg kan dog ikke gå til dem uden noget mere konkret.

Måske jeg er en smule dum, men hvad betyder K efter antallet?

Michael

Fra Singapore
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej Ronni

Hvad er det du har brug for? Hvilken type plastic skal det laves i? hvilken slags for skal der bruges til produktione, og er det noget som du vil genbestille, mængde og hyppighed vil havde betydning for hvilket slags støbevørktæj der skal laves.

Jeg har et tæt samarbejde med flere producenter her i Thailand, jeg fungerer som agent, og samarbejder hyppigst med farbrikker der leverer fornuftige priser.

Send mig lidt mere om dit projekt.

Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

Hej Michael,

Thailand lyder helt fint. Det er et badeværelses og køkken produkt - som der skal laves omkring 100K af i 4 farver (dvs. 25K af hver farve). i en enkelt form. dvs. der er ikke noget der skal sættes sammen - jo nogle væg sugekopper der skal monteres efter.

Det jeg har lige nu er en cad tegning over enheden - den er ca. 70(W) x 70(L) x 4(H) mm  og skal støbes i hårdt vand afvisende plastic, prisen må max koste noget i stil med max 50cent (USD) per enhed i produktion - og skulle meget gerne længere ned end det.Men er stadig igang med at finde ud af hvilken type plastic det skal laves i etc.men manglede noget sparring på material og ikke mindst en producent som kunne tage sig af opgaven.

 

+65 62868937 (Singapore)

Ronni

Fra Singapore
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

har smidt en email til dig. K = 1000 :)

Indien og Thailand er også helt fint.

 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni,

jeg er i et firma der i dag laver plastik-produkter i DK, og gerne efter ordre. Vi kan være med til at lave evt. støbeform og test for produktet. Samtidig har vi salg til vvs-installatører og byggemarkeder...

hvis det har interesse så giv besked :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)