Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain, SEO og Google-index

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
httpwatch.com har også en gratis trial version af et plugin til Internet Explorer der kan vise alle disse redirects m.m.

Eksempel ses herunder:


Så der er stadig problemer...

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer,

 

I al fairness skal det nævnes, at Dandomain virkelig lagde sig i selen i fredags - og fik en programmør til at fixe mit problem. I dag søndag har jeg igen hits fra Google - godt nok længere nede på søgningen end før (ca. 10 numre længere nede) - men dog hits. Langt at foretrække end ingen.

 

De bedste hilsener

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jane

 

Vi har næsten samme problem med vores Dandomain webshop, bortset fra at vi ikke har modtaget nogen email fra google.

 

Vores side har været fint indekseret på google indtil 7-9-2006 hvor alt forsvandt (efter aktivering af deres SEO) og nu efter 2  måneder har vi stadig ikke en eneste vare indekseret på google .

 

Du skriver:
"I al fairness skal det nævnes, at Dandomain virkelig lagde sig i selen i fredags - og fik en programmør til at fixe mit problem. I dag søndag har jeg igen hits fra Google - godt nok længere nede på søgningen end før (ca. 10 numre længere nede) - men dog hits. Langt at foretrække end ingen."

 

Hvem var den programmør hos Dandomain ? og ved du hvad de gjorde for at løse problemet ?

 

Jeg ville være virkelig taknemlig hvis du har lidt mere information.

 

 


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Webmaster,

 

Den tekniker, jeg havde  igang hos DanDomain hedder Ken Boye, og er ret god til at skrive hurtigt og løbende tilbage med status på, hvor de er.

 

Jeg er ikke sikker på, hvad de gjorde - men de gjorde noget på min profil. Jeg tror, de fjernede de 302-redirections, som var kreeret ifbm SEOen.

 

Min Google-rangering er stadig lavere end før - men klart bedre end ingen.

 

Mvh

 

Jane

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)