Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bund solid person til gennemgang af Google AdWords søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Kan nogen anbefale en en god, seriøs og selvfølgelig VÆLDIG dygtig person der kan lave, gennemgå og sætte mine Google Adwords op ?

Det jeg har virker helt klart ikke efter hensigten og er penge lige ud af vinduet.

Jeg er gået i MEGA promo mode så nu skal jeg have hjælp af én der kan finde ud af booste en lille webshop som min!!! Gerne på flere måder.

Mvh Helene

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er da velkommen til at skrive til mig (jo at agilitor.dk) så kan vi måske finde ud af noget. Jeg har efterhånden en del erfaring i at rydde op...

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Helene,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, men før jeg kan give et bud er jeg nødt til at vide hvordan du har strikket dine kampagner sammen i dag.

Du kan sende mig en mail på peter@e-entrepreneur.dk, så kan vi evt. tage en snak om det.

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helene.

Jeg er glad for, at du er kommet til Amino med dit spørgsmål.

Jeg tror, at jeg kan tale på alles vegne og sige at langt de fleste, der færdes her jævnligt, opfylder dine kvalifikationer.

Du kan læse lidt i AdWords artiklen under videoen her, hvad jeg ellers synes om det, der foregår mange andre steder.

Venlig hilsen,

Christian

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helene,

Du er også meget velkommen til at tage kontakt med os på telefon 96 94 00 40 eller salg@moskjaer.dk.

Du kan selvfølgelig også sende mig en privat besked her på Amino.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Moskjær Marketing:

Hej Helene,

Du er også meget velkommen til at tage kontakt med os på telefon 96 94 00 40 eller salg@moskjaer.dk.

Du kan selvfølgelig også sende mig en privat besked her på Amino.

Hej Helene,

Jeg kan kun anbefale Kurt - han står for alt vores Adwords og det fungerer rigtig godt!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helene

Jeg vil også række hånden op. Jeg hjælper adskillige aminoer med deres Google Adwords. Hvis du gider at sende en mail til info@rsconsult.dk kan vi snakke hvordan vi kan få sparket godt gang i den. Jeg kan også hjælpe dig med andre markedsføringsmetoder, hvis det skulle komme på tale.

Fortsat god dag allesammen Yes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)