Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad gør jeg nu?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
hej allesammen..

 

Jeg har i selskab med ven fået en idé til et produkt, som vi godt kunne tænke os, at føre ud i livet. Problemet er bare, at ingen os er bekendte med hele iværksætter-verdnen.

 

så hvad er de helt grundlæggende steps fra start af til, at realisere vores ide?

Hvor skal vi henvende os for at se om vores ide i forvejen eksistere?

Hvem skal vi tale med af forskellige rådgivere?

osv.

 

På forhånd mange tak

 

venlig hilsen

sara

Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tolstoy!

 

I første omgang skal du og din ven gå ind på www.startogvaekst.dk . Der er der et godt iværksætterkursus online samt en forretningsplan I skal lave sammen, så I er helt enige om, hvorledes I skal starte, hvad indskuddet skal være og hvad Jeres mål er etc. Det helt grundlæggende, som du søger. Desuden skal I gå ind på www.toldogskat.dk . Der er der gode vejledninger omkring skat og moms m.m.

For at finde ud af, om Jeres ide allerede eksisterer, kan I eks. gå ind på de forskellige søgemaskiner og søge på nøgleord. Det skulle give Jer et hint.

God vind!

Med venlig hilsen Camalli

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej - og velkommen her på amino.

Først og fremmest skal i have en præcis beskrivelse/strategi, inden i bevæger jer ud og findere investorer og folk som kan producere produkter. Når i har helt styr på idéen, vil jeg da foreslå jer at skrive lidt om det her på amino - hvorefter i nok skal få nogle tilbagemeldinger på folk som vil hjælpe.

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)