Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min graviditetsside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lanceret www.gravid.dk i august måned og har brugt de sidste måneder på at pudse den af.

Jeg vil meget gerne have feedback omkring siden - med særlig henblik på at få så mange brugere/læsere som muligt.

Vi ligger godt, når man søger på gravid i google.dk, men der er ikke ret mange, der skriver et indlæg på siden.

Håber på god og konstruktiv kritik!

Mvh.

Britt

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britt

Lækker side ret nem at navigere på.

Jeg prøvede at oprette mig 5 gange, men det kan jeg ikke .... jeg får fgl fejl

Følgende fejl opstod under din registrering

  • Invalid Referrer Specified

Det villejeg nok få rettet ligesom man skal vælge tidzone selv ikke smart.

Men ellers keep up the good work fin side.

/allan

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man som Allan siger ikke kan oprette sig som bruger, så er det naturligvis svært at kunne skrive noget på din hjemmeside.

Ja, du ligger i toppen på ordet "gravid", men tror måske ikke det er det som folk nødvendigvis søger på. Måske mere "Er jeg gravid?" "Hvordan bliver jeg gravid?" ..Tænk selv vidre.

Syntes helt klart at du skal prøve at sætte Google Analytics op på din konto hvis du ikke allerede har gjort det. Det viser utrolig meget om dine besøgende.

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brit

Din menupunkter til venstre, Forum, Blogs og Log in, ligner mere reklamer end egentlige elementer på hjemmesiden. Prøv at få dem til at passe ind i resten af designet.  Og så tror jeg du skal ændre rækkefølgen på punkterne, først Log in (+ evt en kort forklaring på, hvilke fordele det giver brugeren), dernæst Forum og Blogs.

Det er utroligt vigtigt, at dine brugere hurtigt kan orientere sig på siden.

Pøj pøj

 

Mvh

Bolette Obbekær
webkonsulent
www.bedre.WEB.dk

 

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britt,

tænkte meget om jeg skulle svare (for arbejder selv pt på at færdiggøre min webshop og al tekst osv. så ved godt hvor lange arbejdstimer det tager at lave sådan noget og hvor lidt tid det tager at kommentere og kritisere :-)).

 

Din web er overskuelig.

Skal være helt ærlig, de farver (orange og grøn) virker ikke for mig dvs. det første indryk pga.de farver gør at jeg har ikke lyst til at blive (det kan være det er kun mig). Hvorfor har du valgt netop disse farver?

mvh,Kristi

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristi

Jeg er glad for din kommentar - jeg vil jo gerne have kritik, jeg kan bruge til noget, og jeg synes, din holdning er interessant, fordi jeg har netop bevidst valgt de farver, fordi jeg ikke ville have en gængs tutte-nuttet side i lyseblå/lyserød, men en side, der signalerede at her var realitet og seriøs information.

Det er interessant at du tænker sådan om farverne, for jeg vil jo gerne ramme det rette segment, og der gør jeg måske ikke med 'mine farver'...

Mvh.

Britt

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bolette

Du har ret i, at forum og blog-delen adskiller sig fra resten af designet. Og ja, jeg skal måske til at reklamere lidt mere med, hvad man kan, hvis man logger ind.

 

Hvad er det primære - at kunne gå til forum eller at logge ind....man kan nemlig godt læse i forummet uden at logge ind.

Mvh.

Britt

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britt,

En dejlig hjemmeside, men kan desværre ikke helt lide den grønne farve (den er for kraftig). Hvad gør du for at komme i kontakt med dine brugere. Der er flere hjemmesider der omhandler graviditet og fødsel. De har også mødregrupper og forum, så du skal ud og fange dem.

Angående reklame må du godt sende mig lidt information. Vi sælger en del graviditetstests, ammetøj og ventetøj så det kunne være at vi kunne slå hovederne sammen og give dine kommende bruger et tilbud så de tilmelder sig.

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg kan nu godt oprette mig selv som bruger, men jeg skal da have nærmere undersøgt, om det sker for andre end dig, for det er da en ret fundamental fejl :0)

Tak for kommentaren.

Mvh.

Britt

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har tilmeldt mig Google Analytics, men jeg har vist ikke helt fundet ud af, hvilke gode informationer man kan få endnu. Kan man se, hvordan brugeren bevæger sig rundt på siden?

Mvh.

Britt

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)