Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min graviditetsside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

gravid.dk:

Hvad er det primære - at kunne gå til forum eller at logge ind....man kan nemlig godt læse i forummet uden at logge ind.

Men hvad er det man kan, hvis man logger sig ind? Er det kun at skrive i forummet - for så vil jeg holde login-feltet omme på Forum-siden.

Ang farver og design: du skal nok rydde op, der er for meget i spil. Jeg sender dig lige en mail med et eksempel på en hjemmeside-oprydning jeg har lavet. :-)

Hilsen

Bolette Obbekær
webkonsulent
www.bedreWEB.dk

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bolette

Det er måske en god ide at gemme log ind muligheden til forummet. Jeg har en graviditetskalender, der gemmer indtastede oplysninger fra brugeren om, hvor langt de er henne i graviditeten ude til højre, men den er cookie-baseret, så det betyder jo ikke noget, om man er logget ind eller ej.

Der er vist ret bred enighed i, at farverne ikke fungerer. Ser frem til din mail

Mvh.

Britt

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim

Det lyder da som en spændende ide med et samarbejde, men hvad er det for nogle informationer, jeg skal sende til dig?

 

Mvh.

Britt

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

.....Brit, kan ikke finde din mail....send til info@bedreWEB.dk :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britt,

Har du prøvet at "teste" din side med almindelige brugere evt. med din målgruppe (har nemlig tænkt mig at gøre det med min web)+ selvfølgelig proffesionel rådgivning.

Mht. farvene så signalerer de desværre ikke seriøsitet. Som sagt det er meget vigtigt hvad din målgruppe synes fungerer (det kan godt være at du selv synes at lyseblå/lyserød er for meget men husk din målgruppe befinder sig i verden af de nuttete babyting :D. Jeg mener heller ikke at lyserød/lyseblå er originalt. Pointen er,  find ud af hvilke farver vil din målgruppe synes om!

p.s Jeg forhandler med trendy og super lækre håndlavede økohudplejeprodukter både til mor og baby (det er målrettet til din læsere/skrivere).  Det kan være vi kunne samarbejde ? Kan jeg skrive til dig? Skal lige have din e-mail.

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britt,

Kan jeg ikke få dig til at sende en pm mail til mig. info (at) notanshop.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilmeldt mig Google Analytics, men jeg har vist ikke helt fundet ud af, hvilke gode informationer man kan få endnu. Kan man se, hvordan brugeren bevæger sig rundt på siden?

 

Ja, det kan du, og du kan se hvilke søgeord du bliver fundet på. Det kan være med til at vise mere om hvad dine besøgende syntes er spændende, og dermed hvad du nok bør bruge mere tid på i fremtiden. :-)

 

Prøv at lege noget mere med dette værktøj. Det er helt tiden værd at sætte sig ind i. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)