Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sverige - Webshop - forsendelse

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan måske hjælpe.

 

Vi er et logistikfirma med lagerhotel i Kastrup, som har gode distributions aftaler nationalt som internationalt.

Send mig lidt informationer på ki@cslogistics.dk og jeg vil meget gerne fremkomme med et tilbud.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Danmark
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Vi har fast daglig trafik og du kan booke ind efter behov, ring 60710700 så finder vi en fornuftig løsning til alle interesseret!

 

Jesper

Easy Kurer

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i lang tid kigget på Sverige, og har netop fået et rigtig godt tilbud fra DB Schenker, som er stærkt repræsenteret i Sverige. De kan faktisk tilbyde levering overalt i Sverige til nogenlunde samme pris som jeg giver for levering i DK - En 5 kg pakke til private kan sendes for ca. 90 DKK inkl moms.

Jeg har endnu ikke sendt noget med dem, så bedømmelse af kvaliteten må vente, men helt skidt kan det jo ikke være!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

allerup:

Jeg har i lang tid kigget på Sverige, og har netop fået et rigtig godt tilbud fra DB Schenker, som er stærkt repræsenteret i Sverige. De kan faktisk tilbyde levering overalt i Sverige til nogenlunde samme pris som jeg giver for levering i DK - En 5 kg pakke til private kan sendes for ca. 90 DKK inkl moms.

Jeg har endnu ikke sendt noget med dem, så bedømmelse af kvaliteten må vente, men helt skidt kan det jo ikke være!

Hej

Det lyder spændende med Schenker hvordan kommer det til at foregår? afhenter de hos dig eller skal du indlevere pakkerne et sted?

Mvh

Ravn

Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Landstrygeren har muligvis osse et lager med dametøj til rådighed, dette er beliggende  på adressen

Konkursvej 15

2760 fallitbo

Mvh Andy Platladsen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)