Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til lager/webshop/kasse/regnskabs sytem

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg driver en tøj butik på 4år og vil gerne starte en webshop op. Jeg har et vare lager på ca2000 enheder (lidt mere kommer til i det nye år)  jeg køre PT kun på et ælder  kasseapparat  og uden rigtig varelager styring. 

Jeg vil gerne have et komplet system der kan snakke sammen:

Kasseapparat system til fysik butik 
Pris stregkode system / varelager styring
Regnskabs system
Webshop (tror det bliver Dandomain)

Hvilken system køre i med, og hvad kan i anbefale mig. 

Håber på svar

Mvh

Mira

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mira

Vi er pt. igang med at sætte et lign. system op for en kunde, dog uden stregkoder, det står til cirka 75.000kr, men det er så også inklusiv en deluxe webshop tilpasset specielt til kundens behov :)

Hvis du vil vide mere må du gerne tage fat i mig på mikkel@dansksoftware.dk

Dbh

Mikkel

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Mikkel Big Smile

Som jeg forstå det, eller ikke forstår det :-)  ¨så er mit problemet ,  at sammenkøre det med den fysik salg i min tøjbutik så der sker en løbende lagerstyring til webshoppen, det er det jeg ikke kan læse mig frem til nogen steder. Men der må da være nogen eller mange som her en fysisk butik og webshop på samme tid,  Hvad gør de ?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mira, sådan et system kan jeg hjælpe med. I praksis fungerer det sådan at webshop og kassesystem tager varer fra samme lager, så når du sælger noget i den fysiske butik, bliver det samtidig taget af webshoppen, og omvendt.

PBS kræver at du opretter to indløsningsaftaler, en til din fysiske butik (som du nok har i forvejen) og en til internethandel.

Der er mulighed for at se dags-, uge- og månedsrapporter over salg i både webshop og fysisk butik.

Hvis du vil se hvordan det fungerer i praksis kan du sende mig en pm. Så kan jeg vise dig et opsat system.

 

 

Jimmy

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mira.

Kontakt mig på ja@wogw.dk hvis du er interesseret I at høre nogle erfaringer fra en af vores kunder der allerede har en løsning der ligner den du ønsker.

Se evt. mere om os på www.ehandelsbureauet.dk

Mvh

Jens Adamsen

 

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar

Kunne i ikke skrive lidt om prislege og hvad det inde holder / kan

 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mira

Vi har et par kunder som kører Smartweb integreret med Economic. Jeg ved ikke helt om det kunne opflyde dit behov. Men det er ihvert tilfælde en billig løsning. Den ene af kunderne har samtidig en butik i KBH hvor de kører over dette system, så det må jo kunne lade sig gøre. Tror bestemt vi snakker under 1000 pr. måned.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 46
Fra  Media Function Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Hvis du sender mig din mailadresse til info@mediafunction.dk så vil jeg gerne vise dig en mulig løsning.

Mvh. Jakob Hofman

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)