Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billeder og billeddatabaser?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har et brætspil på vej, hvor jeg skal bruge en masse billeder af alt muligt. Budgettet er - som ofte indenfor brætspil i Danmark - meget begrænset, og derfor er jeg nødt til at finde billeder, der kan betales.

Jeg har tjekket et sted som 123rf og talt med deres support ift min brug. Jeg skal eftersigende have en udvidet licens, hvilket gør det meget dyrt at skaffe 150 billeder, der blot skal printes i lille størrelse (som en memoryspil).

 

Jeg har brug for gode forslag til steder, hvor jeg kan finde billeder + hvor de ikke koster 50$ stykket? Nogen der kender gode steder? Nogen der ved mere om brugsrettighederne end mig?

 

TAK

mvh Jeppe

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Fra Skanderborg
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk

Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Jeppe.

Jeg har nogen gode kontakter til freelance fotografer. som uden tvilv vil donere lidt billeder, mod at deres navn og web bliver nævnt.

hvormange skal du bruge og hav skal motivet være..

hvad hedder projektet og hvilket type spil er det.

Er der et sted jeg/vi kan læse mere.

evt. end mig en mail på info@telic.dk

mvh.

 

Claus Lillevang

Telic - WebDesign

Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda

tak, hvis jeg nu bruger istockphoto, kan jeg så købe billederne og bruge dem til print mm?

Jeg undersøgte nemlig reglerne mht 123rf, og det var noget komplekst, men i hvert fald sådan, at det var meget dyrt, når jeg skulle bruge dem til print, som skulle indgå i det her spil, som skal sælges. De har et helt skema over priser ift anvendelse.

mvh Jeppe

 

Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

 

tak, det kunne også være en rigtig interessant mulighed.

Jeg har i forvejen få billeder fra fotografer, der så får deres credit (navn og website mm) på spillets website i sidste ende. Det er helt sikkert en mulighed.

Det er endnu ikke offentligt muligt at læse mere om spillet :)

mvh Jeppe

 

 

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

der er fx

istockphoto.com, dreamstime.com og fotolia med millioner af billige fotos, men du skal nok lige læse det med småt på siderne inden du sætter produktionen i gang. du er lige på grænsen, da man godt må bruge billeder til blade og aviser m.v. men ikke videresælge fotos på plakater, postkort og t-shirts uden dyre ekstra-rettigheder

mvh Frank

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

shutterstock.com har masser af billeder - køb et månedsabonnement, så kan du hente 25 billeder om dagen - men som altid tjek betingelserne inden du sender penge - jeg kan ikke lige gennemskue om brædtspil ligger uden for den normalt tilladte brug.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er der, problemet ligger. Det er virkelig lidt af en rettighedsjungle...

 

men tak for svar!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen

Per Thomsen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)