Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er en facebook gruppe værd at bruge tid på?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil utroligt gerne sprede budskabet om www.plantedebat.dk til flere mennesker.

Desværre er folk i min omgangskreds nok ikke liiiiige målgruppen ;-) Men ved oprettelse af en gruppe på facebook uden annoncering m.m. vil der så kommer noget trafik fra den kant eller?

Jeg savner ideer mht. til at få flere til at benytte vores forum og vi pt. på idestadiet om at lave forummet om til mere ala en portal her i februar bygget på joomla.

Lige nu køres der adwords men konverteringen er decideret .. ringe. Derfor.. kan facebook være et nyttigt værktøj eller skal jeg bruge tiden på noget andet?

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maelstrom,

Facebook-grupper er helt klart værd at bruge tid på!!

Vi har gjort det med et af vores koncepter, GratisSnoller, og har en fanside med over 40.000 fans. Den giver kassen.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du mangler hjælp Smile 

 

Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som webshops ejer, har jeg haft god erfaring og nytte af en Facebook gruppe. Det har for mit vedkommende skabt mere omtale og givet lidt mere trafik til hjemmesiden.

Så ja jeg mener helt sikkert, at du bør bruge Facebook, som et værktøj for at få flere besøgende. Sørg dog hele tiden for, at holde fangruppen opdateret med de seneste nyheder og andet godt fra plantedebat - dermed spredes budskabet og du kan forhåbentlig få endnu flere "fans".

Good luck!

/ Nikolaj

www.nikolajbollingtoft.dk - reklame og webdesign
Ejer webshoppen Kart-shop.dk  - salg til gokart og banerace

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg vil da mene det er værd at "spilde" tid på.

 

Et godt trick i den forbindelse, er ikke bare at kalde gruppen plantedebat.dk, men nærmere lave gruppens navn som et "staement" flk vil identidificere sig med, f.eks. "Os der elsker planter", og på den måde lave indirekte markedsføring den vej igennem.

CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig godt i to :-) Jeg vil helt klart prøve at oprette en sådan gruppe så.. er dog desværre ikke i netværk med nogle i målgruppen hvilket gør det problematisk..

Bruger i penge på facebook markedsføring?

 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads N. Vestergaard:

Ja, jeg vil da mene det er værd at "spilde" tid på.

 

Et godt trick i den forbindelse, er ikke bare at kalde gruppen plantedebat.dk, men nærmere lave gruppens navn som et "staement" flk vil identidificere sig med, f.eks. "Os der elsker planter", og på den måde lave indirekte markedsføring den vej igennem.

Ahh ja allerede der er jeg faldet i fælden.

Er der skrevet nogle gode guides til oprettelse og markedsføring af facebook grupper eller er jeg tvunget til at prostituere mig selv og overspamme mine venner - soon to be ex-venner?

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

maelstrom:

Mads N. Vestergaard:

Ja, jeg vil da mene det er værd at "spilde" tid på.

 

Et godt trick i den forbindelse, er ikke bare at kalde gruppen plantedebat.dk, men nærmere lave gruppens navn som et "staement" flk vil identidificere sig med, f.eks. "Os der elsker planter", og på den måde lave indirekte markedsføring den vej igennem.

Ahh ja allerede der er jeg faldet i fælden.

Er der skrevet nogle gode guides til oprettelse og markedsføring af facebook grupper eller er jeg tvunget til at prostituere mig selv og overspamme mine venner - soon to be ex-venner?

Det er altid godt at få vennerne med. Men gør det med omtanke, ellers kan det være ret irriterende :)

Så kan man håbe på at den virale effekt træder i kraft. Deruodver så skriver til brugerne på Plantedebat, at de skal melde sig ind :)

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps vil jeg gøre.. synes det lyder spændende med det Facebook... er gået lidt i stampe mht. almindelg markedsføring:o

 

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom dine venner ikke lige er i målgruppen, så er de stadig dine venner ik? ;)

Det jeg mener er, at selvom ikke alle mine venner ville købe en pels på min webshop, så har de støttet mig via facebookgruppen som jeg oprettede. Og det genererede over 100 fans den første uge.
Og blandt de "fans" har der så været nogle der har været deciderede fans af mine produkter.

Så ja, send din anmodning ud til vennerne, men lad være med at spamme.

God vind.

Dennis :0)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)