Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg sidder og overvejer at lave en side hvor der skal sendes vin, øl, champagne og andre slags drikkelse ud til kunder.. Det er en ny slags måde at købe drikkelse på!

Men det jeg gerne vil vide er om hvilket fragt selskab man skal benytte, da pakkerne nogen gange vil være i den tunge ende, hvis fx en kunde bestiller 6 flasker vin!

Det burde kunne lade sig gøre, da man gør det i et andet land..

 

Er det bare PostDK man skal lave en aftale med eller findes der andre såsom GLS, UPS?

 

Mvh

Kenn

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil råde dig til at søge rundt herinde, da der findes utallige tråde om fragt,fragtfirmaer, forsendelse osv. jeg skal nok poste link når jeg falder over dem..

mvh Karina

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ren b2c

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv AB Transport på 21440303

Jeg har brugt dem længe med stor tilfredshed, men ved ikke mht. flasker... 

så ring til dem og hør. Generelt er de meget billigere end PD.

Mvh

Jesper

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens sende med PD - men det koster, da du nok skal vælge Forsigtig-pakker. 5 kg som forsigtigpakke koster 75 kr for pakken og yderligere 188,75 for, at de skal passe på :-) - inkl. moms.

Det er over 250 kr for at send 3 flasker vin.

Man kan få flamingokasser, der er beregnede til at sende eksempelvis vinflasker i.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)