Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerskab tilbydes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg har mulighed for at kunne bruge lidt mere tid på et partnerskab ved siden af arbejdet, søger jeg en person eller flere som står og mangler en frisk fyr med teknisk kunnen indenfor web og marketing. Det kunne f.eks. være en person som er rigtigt dygtig til affiliate marketing, eller en tekstforfatter der kunne bruge en til at få selve grobunden op at køre, og løbende vedligeholde og udvikle systemet.

Lige lidt om mig selv.. Jeg er en frisk og moden fyr fra 1986. Jeg arbejder til dagligt i en større virksomhed, og har et meget stort selvstudie, hvor jeg blandt andet arbejder med nogen af mine mange webprojekter. Derudover har jeg rigtigt god erfaring med web, programmering, design, opsætning af div. IT ting, Windows miljø, planlægning, drift og ikke mindst søgemaskineoptimering der har stor interesse. Vigtigst af alt, går jeg altid op i de ting jeg laver, og derved holder kvaliteten høj.

Du kan læse mere omkring hvem jeg er på flg. adresse - danielnoehr.com

Ser frem til nogen seriøse forslag til et evt. samarbejde.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg efterspørger en samarbejdspartner til et koncept indenfor marketing. Konceptet henvender sig til b2b markedsføring og b2c markedsføring. Der skal opbygges 2 hjemmesider, hvor den ene er en kommunikationsplatform mellem virksomhederne (Detaljerne kommer senere, hvis du muligvis er interesseret i konceptet, da det er mere end blot en kommunikationsplatform)

Der skal også opbygges en hjemmeside, der henvender sig til forbrugerne, og hvor forbrugerne får noget rent økonomisk ud af at være en del af dette netværk.

Det skal hellere ikke kun foregå online, der vil også blive opbygget events og andre former for markedsføring projekter.

Det vil komme til at foregå Globalt.

Jeg står selv for alt det administrative, salget og opsætningen af de forskellige projekter, men jeg har brug for en samarbejdspartner, der har hjerne til programmeringen, ja faktisk alt det nu nævner i din beskrivelse. Jeg har selv lidt kendskab til det, men min erfaring er salg, opstart af projekter og det økonomiske.

Jeg håber meget du vil vende tilbage til mig.

Skriv gerne på den her mail

henriknie24@gmail.com

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)