Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit portfolio

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Søger feedback både positivt og negativ kritik på mit online portfolio.
Det skal siges at det stadig er under udvikling, men designstrukturen er ved at være på plads.

Personlig synes jeg selv at det er et af de bedre jeg har lavet, men som designer er det svært at blive 100% tilfreds Smile

Linket til sitet er:
http://nilspedersen.dk/portfolio/

På forhånd tak

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils,

Det pænt og nydeligt ud. Det er godt du holdet det enkelt og organiseret, men det kan måske godt tåle en anelse mere farve og grafik. Enten kan du give noget mere farve og grafik til boksene eller også til baggrunden. Du behøver ikke gøre begge dele.

· Din menutekst bliver fed når den aktiveres, men jeg synes du skal centrere teksten, så den udvider sig til begge sider i stedet. For resten virker det kun på det ene menupunkt. Måske er du klar over det. 

· Det er som om dine grafikoverskrifter i kasserne står for langt til venstre og holder ikke margin med teksten.

· Teksten "Grafisk design til getpen.dk" ser noget hakket ud. Det ligner en standard-skrifttype, så jeg forstår ikke hvorfor du har lavet det i grafik. Enten kan du bruge den anden skrifttype du har brugt til dine grafikoverskrifter eller også bør du lave det som tekst (ikke grafik).

Det er jo kun nogle småting, så overordnet må det jo betyde at du har lavet et meget godt webdesign :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Først trode jeg at siden ikke blev vist korrekt i Opera, men kunne så se at det ser lige mærkeligt ud i IE.

 

Dine "kasser" duer slet ikke sammen med baggrunden, og du skal som et minimum have blødt kanterne op, og lave en mere flydende overgang. Dine knapper øverst oppe ser også helt tossede ud med den lille grå kasse omkring selve knappen. Det ser jo ud som om at du ikke kan finde ud af at lave en transperant baggrund på knapperne. Der er heller ikke lige lang afstand mellem knapperne.

Man kan heller ikke altid se hvad der er links, og hvad der bare et tekst. Det duer heller ikke. Du skal også have lidt mere gang i nogle farver. Det er alt for mørkt.

..Men det er jo også et igangværende projekt du arbejder med, så det er naturligvis i orden at siden ikke er perfekt endnu. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils,

Du får lige mit indtryk af de første 20 sekunder jeg brugte på din side.

Til at starte med blev jeg lidt forvirret over at lande på et site der ikke er bygget traditionelt op. Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men det første mange gør når de lander på en ny side, er at danne sig et overblik over hvad der er dybere nede på siden. Jeg ledte efter en menustruktur til dette formål og fandt den ud for GetPen.dk overskriften. Men ak og ve, det var ikke dit portfolios menustruktur.

Det var et billede af menustrukturen på et andet site. Det forvirrede mig. Jeg synes du skal passe lidt på med at have et screenshot, hvori der indgår menupunkter, lagt ind i et design der ikke er bygget op på traditionel vis. Til gengæld kan jeg godt lide præsentationen af den rigtige menustruktur.

Jeg synes grundlæggende sitet er ret mørkt i forhold til at det skal være et portfolio. Når jeg klikker ind på et portfolio, forventer jeg at se flotte farvesammensætninger og en lidt mere imødekommende forside.

Jeg synes der skal være mere forskel på links og tekst.

"Book et møde nu" knappen fungerer godt. Jeg savner samme øjenmagnetiske effekt på de øvrige links.

Jeg synes dit baggrundsbillede er lidt for uroligt, og har for meget kontrast.

 

Af lidt finere detaljer savner jeg at marginen mellem de sorte kassers kanter og teksterne er lige store både i toppen, højre og venstre side af kasserne.

Og så synes jeg du skal have en gang stavekontrol ind over hele molevitten. Vær især OBS på de tekster du laver som grafik. "Webdesgn & udvikling" er en klassisk trykfejl jeg selv kunne have lavet i PS, men netop derfor er jeg ekstra opmærksom på korrekturlæsning på tekster lavet som grafik.

Der var en del kritikpunkter, og jeg håber ikke du tager dem ilde op. Der er flere elementer på dit site jeg godt kan lide, men rosen gemmer jeg til dit site er helt færdigt ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils,

Jeg mener at du bør strukturere dit indhold lidt mere. Altså "tygge" maden for de potentielle kunder. Som designer er det dig der skal vise hvor brugerne skal kikke hen - hvad er vigtigt - og hvad er ikke vigtigt. Som andre også har nævnt kan du opnå noget at dette med farver. Giv overskrifter og links en specifik farve gennem hele sitet. 

Hvis dit website skal sælge dine ydelser skal brugerne føle sig trygge og overbeviste om at du kan løse opgaven. Det gør jeg ikke med det nuværende indhold. Her kan du fx. bruge udtalelser fra tidligere kunder (testimonials). Og så husk for guds skyld at undgå stavefejl m.m. på sitet - det skræmmer kunderne væk;)

Håber du kan bruge det til noget. Held og lykke:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)