Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på serverløsning søges!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole.

Jeg er til at træffe det meste af dagen på 8891 7143 / 3178 8713, hvis jeg ikke lige får taget i 1. hug, så lig bare en besked, så giver jeg et kald snarest efter.

Dennis Ludvigsen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Det du har brug for, er en small business server inkl. exchange mail og fælles-drev.

En small business server har som minimum licenser til 5 brugere (CAL licenser) og kan tilføjes brugere helt op til ca. 70 i bundter af 5 brugere (CAL licenser).

Jeg kommer også meget gerne med et tilbud åp en komplet løsning, inklusiv hardware, licenser, installation og instruktion til brugere, og ikke mindst en afbalanceret IT sikkerhedsløsning, som giver mulighed for at brugerne kan arbejde fjernbetjent og stadig have mail- og fil-adgang.

Hvis det kan nås endnu, kan jeg regne et tilbud ud for dig til i morgen onsdag  formiddag. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Jeg har smidt dig en PM

 

Dbh. Brian

 

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Du er meget velkommen til at regne et tilbud ud, forventer at samle sammen de kommende 2 dage, og så agerer jeg herefter.

Dennis Ludvigsen.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Ludvigsen:
Hej John.

Du er meget velkommen til at regne et tilbud ud, forventer at samle sammen de kommende 2 dage, og så agerer jeg herefter.

Dennis Ludvigsen.

Hej Dennis,

Har sendt dig en PM.

Du er som altid velkommen til at kontakte mig på telefon 20 13 63 23, hvis du ønsker tilbuddet uddybet eller i øvrigt har spørgsmål.

Ha' en god dag.Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)