Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance eller fastansat Phoner

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer dejlige Amino'er

Jeg søger Phonere til mit CallCenter alle henvendelser har interesse...

Det er både mødebooking, udsendelse af bøger og meget andet, du er selv med til at præge din hverdag, giv mig endelig et kald, det gør ikke ondt.

mobil: +45 26 71 83 83

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg vil lige inden jeg belemrer dig med et opkald, høre om jeg fysisk skal være et bestemt sted eller jeg kan arbejde hjemmefra?

Mange hilsner

Camilla / info@butikmilla.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bestemmer du fuldstændig selv...

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke skrive lidt mere?

Hvad er det for et callcenter? Hvad tjener folk hos dig m.m.....

Er det faste kunder/produkter eller alt muligt blandet? Er der garantiløn eller er det ren provision? etc etc

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg vil meget gerne konkretisere det meget over en telefonsamtale, et møde på skype, i lufthavnen eller måske bare på en af vore respektive kontorer.

 

Det har vagt din interesse, kast mig et opkald og find ud af om det er noget eller ej.

 

Min og din hverdag bliver lettere.

 

/Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det nu meget godt med at virksomheden præsenterer sig selv og jobbet, til at starte med. Jeg bliver jo helt mistænkelig, når du intet skriver. Er det MLM, så er det ikke interessant ;o)

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Business

Fedt med dine input, og hvis du vil tro jeg laver Multi level marketing er det helt fint, det er der også nogen som skal gøre, bare ikke mig :)

Jeg har i denne "debat" søgt efter folk som selv kan tage en telefon og bruge den til det de enten har lært eller kan lære af mig. Derfor passer dette nok ikke til dig da du ikke har følt det passer til dig bare at ringe.

Men jeg glæder mig stadig til at få et opkald af den de energiske personer som er her på Amino, og kunne tænke sig at arbejde i et callcenter som phoner.

Som sagt jeg brokker mig ikke over du ringer.

 

/ Snake

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Jeg har det nu meget godt med at virksomheden præsenterer sig selv og jobbet, til at starte med.

Ring nu bare til manden som han beder om, det er hverken MLM eller andet lusk. Jeg kan hermed sige 100% god for Michael.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Ring nu bare til manden som han beder om, det er hverken MLM eller andet lusk. Jeg kan hermed sige 100% god for Michael.

Uhada kan du sige 100% god for ham? Du må have høje tanker om dig selv når du nærmest insisterer på din anerkendelse skal tolkes som en blåstempling (det har jeg set gang på gang efterhånden)

Jeg vil nu give Business ret - alt det hemmelighedskræmmeri er der ikke noget ved, og selvom han søger folk der er gode til at bruge en telefon tror jeg det ville være meget mere hensigtsmæssigt at lægge kortene på bordet.

Når den rigtige kandidat tilfældigvis kigger forbi tråden vil det være synd at miste ham bare fordi man ikke gad lægge kortene på bordet.

 

Og jeg har ingen mistanke om MLM eller andet svindel - jeg har faktisk et godt indtryk indtil videre.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Business:

Jeg har det nu meget godt med at virksomheden præsenterer sig selv og jobbet, til at starte med.

Ring nu bare til manden som han beder om, det er hverken MLM eller andet lusk. Jeg kan hermed sige 100% god for Michael.

 

Det havde jeg gerne gjort, hvis jeg havde en fornemmelse af, at det kunne være interessant. Han har dog valgt at tolke det lidt anderledes, og det er helt i orden ;o)

Fint at du kan sige 100% god for ham, men hvis han ikke engang gider at skrive nok, til at man får en fornemmelse af hvad det drejer sig om, så er han nok ikke så interesseret.

For at tage et eksempel som jeg ved, at du kan relatere til - Hvad koster et website? Big Smile Det ved jeg jo at du selv synes er belastende....så nu forstår du mig sikkert ;o)

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)