Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance eller fastansat Phoner

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes altså også det lugter lidt, at vi hverken kan få firmanavn eller andre væsentlige oplysninger af en, som kalder sig "Snake". Jeg mener; så hemmeligt er det vel heller ikke hvis man har en virksomhed der har succes og søger nye medarbejdere?

Oven i købet så syntes jeg at udtalelser som "det bestemmer du fuldstændig selv", "min og din hverdag bliver lettere" og "derfor passer dette nok ikke til dig da du ikke har følt det passer til dig bare at ringe" ikke rigtig stemmer overens med en virksomhed, der er seriøs. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl; Mikkel Mikjær Christensen har sat sit gode ry og rygte på spil på Amino og det har han nok ikke gjort for sjov.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey der

Jeg vil da meget gerne komme med et hurtigt svar. Firmaet hedder management-outsource, og har en hjemmeside som hedder management-outsource.com

Vil lige komme med en reminder. Da landet ligger sådan at jeg søger Phonere, altså folk som er vant til at tage en telefon og ringe til en vildt fremmed, er det i min verden alpha omega at de også gør det, på opfording/lead, derfor denne aproch...

 

Kan godt være i ser skidt på det men det er jo faktisk også en udskillelses faktor i min verden.

 

Må i alle have en fortyllende nat :)

 

Forresten Snake kommer fra min mit efternavn Jeg hedder Plisskin til efternavn...

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Snake:
Firmaet hedder management-outsource, og har en hjemmeside som hedder management-outsource.com

 

Linket virker ikke?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også helt fint Snake, men den aproach kan jo også bruges, selvom du fortæller lidt om tingene ;o)

Anyway, det styrer du selv. Hvis du tror at årsagen til at folk ikke ringer til dig er, at de ikke tør at ringe....så er der en stor sandsynlighed for at du tager fejl. Når man har været her et stykke tid, så oplever man at folk ofte skriver ting som ikke holder, så det handler mere om at sortere skidt fra kanel. Din aproch bruges fx ALTID af MLM-folket, som også vælger at være 'hemmelige' (Læs: Jeg kan intet sige her, men hvis du ringer...så er der en større sandsynlighed for at jeg kan lokke dig til et hvervemøde Big Smile), så når man ikke kender dig, så ryger du i den kategori og så forsvinder grundlaget for din udskillelse...

Så kort sagt, er det en skam at du ikke finder det nødvendigt at informere lidt mere. Måske ville det netop give dig de opringninger som du i virkeligheden gerne vil have ;o)

Ha en god aften selv

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Rpke:

Snake:
Firmaet hedder management-outsource, og har en hjemmeside som hedder management-outsource.com

 

Linket virker ikke?

Copy-paste linket - det er amino der har lidt problemer med at viderestille.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Snake:

Jeg vil da meget gerne komme med et hurtigt svar. Firmaet hedder management-outsource, og har en hjemmeside som hedder management-outsource.com

Jeg vil da gerne komme med en hutig kommentar: Det er en fuldstændig indholdsløs side, som ikke bidrager til mere end bekræftelse af firmanavnet. Det er efter min mening ikke særlig seriøst.

Snake:

Forresten Snake kommer fra min mit efternavn Jeg hedder Plisskin til efternavn...

Så var det nok bedre, at du fra starten havde underskrevet dig som Michael Plisskin Helmbæk. Det ville måske både have bidraget med mere goodwill og mere seriøsitet, og eftersom du ønsker (formegentlig kompetente) nye medarbejdere til din virksomhed ville det nok have været det rigtige træk, fremfor at gemme sig under underlige alias.

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)