Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 uge - 10.000 fans!

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Sammen med Mathias Christoffersen lavede jeg gruppen 'Jeg elsker at feste'.

Den startede sidste tirsdag, og her i tirsdags havde vi så 10.000 fans. Det er nu blevet torsdag, og vi har snart 14.000 fans.

Målet er 25.000 fans på søndag, og selvfølgelig når vi det! Smile

Vi har opnået de mange fans, ved at skabe kontakt til brugerne, og lave relevant indhold for dem.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det godt gået :)

held og lykke med de 25.000

 

 

PeterVendel

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

HVad skal i bruge gruppen til? Er det i samarbejde med et projekt i har kørende eller hvordan?

Eller er det bare hygge? :) For tror de fleste elsker at feste :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Peter! :)

Rpke, det er en gruppe som vi senere vil opdatere med diverse events inde i København. Så der er en bagtanke med siden :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Sejt nok...

Kom I op på 25.000,-? Næste step er en blog, hvor du fortæller om Jeres erfaringer og hvordan (gerne helt fra begyndelsenWink)

Michael

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder super spændende. Jeg er i gang med noget lignende på facebook, men har dog valgt en mere sæson betinget gruppe :) Bliver spændende at følge jeres udvikling

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi nåede desværre ikke de 25.000. Men vi er nu på 15.000 :)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 05:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Casper Blom:
Vi har opnået de mange fans, ved at skabe kontakt til brugerne, og lave relevant indhold for dem.

Den køber jeg altså ikke. I har samlet 25.000 personer i en generisk gruppe, hvor folk typisk tilslutter sig helt impulsivt, fordi det lige giver mening for dem. Jeg er overbevist om, at 80% af medlemmer eller flere, overhovedet ikke ænser gruppen fremover.

Udover det kan jeg se I har udlovet præmier i en konkurrence til folk, hvor kriteriet for at deltage var, at de skulle invitere deres venner. Smart nok i sig selv, da målgruppen tydeligvis tog det til sig, men det har i min optik ikke så meget med relevant indhold i gruppen at gøre.

Grupper af samme karaktér: Jeg elsker København (51.981 fans), Jeg elsker mine unger (45.011 fans), JEG ELSKER AT GÅ TIL FEST! (52.646 fans), Jeg elsker ferie (18.737 fans) osv. osv. osv.

 

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Den køber jeg altså ikke. I har samlet 25.000 personer i en generisk gruppe, hvor folk typisk tilslutter sig helt impulsivt, fordi det lige giver mening for dem. Jeg er overbevist om, at 80% af medlemmer eller flere, overhovedet ikke ænser gruppen fremover.

Udover det kan jeg se I har udlovet præmier i en konkurrence til folk, hvor kriteriet for at deltage var, at de skulle invitere deres venner. Smart nok i sig selv, da målgruppen tydeligvis tog det til sig, men det har i min optik ikke så meget med relevant indhold i gruppen at gøre.

Grupper af samme karaktér: Jeg elsker København (51.981 fans), Jeg elsker mine unger (45.011 fans), JEG ELSKER AT GÅ TIL FEST! (52.646 fans), Jeg elsker ferie (18.737 fans) osv. osv. osv.

Der er noget noget om det du siger.... Men ser man det i en lidt anden optik, så er det altså rigtig rigtig mange mennesker at få på en mailingliste i løbet af blot en uge. Også selvom det måske kun er de 20%, der rent faktisk har interesse i gruppen.

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne se dig gøre det samme :)

Jeg siger ikke at det er en verdens bedrift, men jeg er overbevist om at ved at skabe relationer til brugeren, og holde den aktiv, skaber det mere omkring gruppen og der kommer så flere medlemmer.

Hvis du så også havde brugt lidt tid på at tjekke datoerne, havde du opdaget at konkurrencen lavede vi for 3 dage siden (cirka). Der havde vi 20.000 medlemmer. Nu har vi ca. 25.000, så konkurrencen har givet 5.000. De 20.000 har vi fået udelukkende via viral markedsføring og har kostet 0 kr.

Og ja, selvom 20 % måske reelt kun har interesse, så er det stadig mennesker vi kan skrive ud til. Det er jo heller ikke alle på fx. Amino's nyhedsbrev som har vildt meget interesse i det (nu er der også virkelig mange tusinde mennesker, men jeg er overbevist om at der hver gang er nogle der sletter det, eller melder sig fra).

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)