Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO forum for plussere

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Der har længe været et ønske om en mere privat del af Amino til snak om SEO, Facebook, e-handel m.m. Flere af de ting vi snakker om i offentligheden, kan læses af alle og det er ikke altid optimalt.
Ulovlige ting vil selvfølgelig ikke bliver tolereret, men alt der går til kanten er ok.
Den nye debat er derfor en lukket debat for Amino Plus medlemmer, som en service til dem der bakker ekstra op om Amino, tak til jer!

Her er debatten:
http://www.amino.dk/forums/p/75195/473867.aspx#473867

Dbh Martin

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil videre har jeg syntes at PLUS tiltagene var gode tilbud til Aminoerne, men dette tiltag er alligevel det første skridt imod en forringelse af amino! Det næste bliver vel en sektion hvor plusser kan diskutere jura, revision, give tilbud, og sidst en cafe kun for plusser?

Hvis vi alligevel skal deles op nu, hvorfor så ikke lave 2 versioner af amino? En for plusser og en for os andre?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:
Det næste bliver vel en sektion hvor plusser kan diskutere jura, revision, give tilbud, og sidst en cafe kun for plusser?

Ja hvorfor ikke god ide :)

Klart skal der være noget for det betalende publikum, det kunne netop inspirere dig til at blive pluds medllem...

/allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes sgu' også det er lidt skod, at forummet nu begynder at blive delt op... Men what the heck, jeg havde vel gjort det samme, hvis det var mig, der ejede amino :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Indtil videre har jeg syntes at PLUS tiltagene var gode tilbud til Aminoerne, men dette tiltag er alligevel det første skridt imod en forringelse af amino! Det næste bliver vel en sektion hvor plusser kan diskutere jura, revision, give tilbud, og sidst en cafe kun for plusser?

Hvis vi alligevel skal deles op nu, hvorfor så ikke lave 2 versioner af amino? En for plusser og en for os andre?

Jeg synes faktisk, det er første gang, jeg hører om en plus-fordel som (måske) kan få mig til at blive plusser..
Jeg har da ind imellem nogle ting, som kunne være godt at få vendt med andre - men som jeg måske ikke synes er super fedt, at konkurrenter eller nogle kunder skal læse.. Fx nye tiltag i vores virksomhed, som jeg godt vil holde hemmeligt, til vi har fået det realiseret.
Meeen så var der lige overskriften - seo-forum..er det primært med henblik på dét?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:
Indtil videre har jeg syntes at PLUS tiltagene var gode tilbud til Aminoerne, men dette tiltag er alligevel det første skridt imod en forringelse af amino!

Sikken noget pjat. Jeg tror ikke du har nogen ide om hvor megen information og viden der deles ud af i diverse netværksgrupper her på Amino? Fred være med det hvis der bliver stillet nogle muligheder til rådighed for +'erne. Der skal være fordele og et incitament for aminoer til at vælge at blive +'er. Alternativt kunne Martin lige så godt sætte en paypal-sponserknap op.

Fint at giv nogle rammer til SEO-folket hvor de i et mere lukket miljø kan tale om deres fagområde uden at eksempelvis google kikker over skulderen (hvis ikke de tegner et +-medlemskabWink)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:
gweb:
Indtil videre har jeg syntes at PLUS tiltagene var gode tilbud til Aminoerne, men dette tiltag er alligevel det første skridt imod en forringelse af amino!

Sikken noget pjat. Jeg tror ikke du har nogen ide om hvor megen information og viden der deles ud af i diverse netværksgrupper her på Amino? Fred være med det hvis der bliver stillet nogle muligheder til rådighed for +'erne. Der skal være fordele og et incitament for aminoer til at vælge at blive +'er. Alternativt kunne Martin lige så godt sætte en paypal-sponserknap op.

Fint at giv nogle rammer til SEO-folket hvor de i et mere lukket miljø kan tale om deres fagområde uden at eksempelvis google kikker over skulderen (hvis ikke de tegner et +-medlemskabWink)

Jeg er helt enig med dig i dine betragtninger om Plus abonnement, Henrik.
Betyder det så, at vi snart kan klaske et Plus mærke på ryggen af klovnen? Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen, Nielco IT :
Betyder det så, at vi snart kan klaske et Plus mærke på ryggen af klovnen?

Nope.... Hver gang jeg roder mig ind i tråd med SEO-folket bliver jeg tillagt skjulte motiver.... så lad dem bare ha' et hellested for klovne!Wink

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Indtil videre har jeg syntes at PLUS tiltagene var gode tilbud til Aminoerne, men dette tiltag er alligevel det første skridt imod en forringelse af amino! Det næste bliver vel en sektion hvor plusser kan diskutere jura, revision, give tilbud, og sidst en cafe kun for plusser?

Hvis vi alligevel skal deles op nu, hvorfor så ikke lave 2 versioner af amino? En for plusser og en for os andre?



De ting der skal diskuteres i det nye forum, er ting som ikke før er debatteret på Amino, så der bliver ikke fjernet noget, som der var i forvejen.
Hvordan fremtiden kommer til at se ud aner jeg ikke, men du kan være rolig for at der ikke bliver lavet noget der ødelægger Amino, det er der ingen der har interesse i.

Dbh Martin

 

Fra Allerød
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Der har længe været et ønske om en mere privat del af Amino til snak om SEO, Facebook, e-handel m.m. Flere af de ting vi snakker om i offentligheden, kan læses af alle og det er ikke altid optimalt.
Ulovlige ting vil selvfølgelig ikke bliver tolereret, men alt der går til kanten er ok.

Jeg har ingen problemer med at Amino forretningsmæssigt lukker dele af for en betalende gruppe, blot man ikke stikker sig selv blår i øjnene og tror at man får et mere fortroligt forum, blot fordi man skal betale for at være med i den fortrolige del, med mindre der er en screening af hvem der kan blive medlemmer, og sikrer at der ikke opstår interessekonflikter. Er det også med i konceptet?

Jakodan.dk:

Jeg har da ind imellem nogle ting, som kunne være godt at få vendt med andre - men som jeg måske ikke synes er super fedt, at konkurrenter eller nogle kunder skal læse.. Fx nye tiltag i vores virksomhed, som jeg godt vil holde hemmeligt, til vi har fået det realiseret.

Det forudsætter selvfølgelig at det er muligt at sikre, at de mennesker man ikke ønsker skal kunne følge en diskussion, ikke blot bliver plus-medlemmer, og så tropper op alligevel. Er der noget der tyder på at 'konkurrenter og kunder' ikke er Amino-plus-medlemmer?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)