Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pris på at lave nyhedsbreve for mig

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

jeg er på jagt efter lidt priseksempler på at få lavet nyhedsbrev... det skal være i stil med skifselv.dk deres nyhedsbreve er super flotte

jeg er ingen haj selv til det så hvis der er nogen der har styr på det så skriv lige....

 

mvh René

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

kan anbefale aweber.com hvor du kan lave dine egne nyhedsbreve og få dem sendt ud gennem deres tjeneste

du kan også bruge deres newsletter signup som en popup f.eks på din side 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. at se dette Nyhedsbreve skal indeholde nyheder Ellers har vi Hans Kjer Her på Amino som er en dygtig ordsmed.

Har da ihvertfald tænkt mig at lære det selv, da jeg så kan gøre det så ofte jeg vil. Men de store nyheder vil jeg nok lade en ordsmed om at formidle..

Hvorfor har du ikke mod på at gøre det selv ?

Kenn

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

fordi jeg har ikke forstand på at opsætte det flot, og det sælger ikke en dyt når det ligner lort

jeg har sådan et scannet modul til nyhedsbreve og det er jeg ikke så gode venner med ;-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv får lyst til at arbejde lidt i det, har jeg hørt rigtig meget godt om Globase. Der er en masse smarte funktioner, som du helt sikkert vil synes om.

Sidst jeg kiggede på siden, kunne man prøve programmet gratis i en måned - det kan man jo altid benytte sig af:-)

Mange hilsner
Gitte

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

tak gitte kigger på det ;-)

det skulle gerne intergreres på min shop 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

nu er jeg oprettet der inde så må vi se.... gitte kan du ikke sende mig dit sidste nyhedsbrev til mig, så kan jeg se et eksempel

info@funnysex.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

jeg bruger selv aweber og er glad for deres service.

Selv om de fleste har programmer og skabeloner at gøre med er der som regel alligevel en del arbejde forbundet med at sætte en færdig tilpasset skabelon op, som er nem at arbejde med efterfølgende. Ikke umuligt på nogen måde, men stadig lidt træls, hvis ikke man har lyst at røre ved det.

Du kan evt. prøve at henvende dig til www.webskribenten.dk, som lever af at sætte det hele op for dig og som sikkert også gerne vil give et tilbud på at sætte ordene sammen for dig til selve nyhedsbrevet.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Du skal være meget velkommen til at kontakte os (www.webitall.dk). Vi forhandler selv Scanents Scanlist. Så kan vi jo tage en snak om du vil have lavet en skabelon, som du selv har mulighed for at tilrette eller om du vil sætte os til det.


// Peter

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)