Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til integrations projekt...

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bhatt:

Du får ikke ret af at skrive med stort.

Jeg spurgte om ideer og erfaring og ikke om hvor man søgte midler.

jeg har været gadeplansmedarbejder i snart 6 år.

Lagersalg123:
Da du så konsekvent undlod at svare på de indgående spørgsmål jeg og andre stillede dig

 Er du på piller??? hvilke spørgsmål...

Det er dig der lugter af fisk.

1. Jeg skriver ikke med stort DET ER NÅR MAN SKRIVER SÅDAN HER. det er med en anden fontstørrelse.

Jeg har spurgt dig om følgende som du ikke har svaret på:

Har du nogen idë om, hvor mange det drejer sig om?

og om de ikke allerede er omfattet af en eller anden form for integration i form af danskprøver og lignende forhold for at få permanent opholdstilladelse?

 eller mener du/I de allerede herboende borgere som du/I ikke mener er oplyste nok omkring samfundet og/eller medborgerskabet?

Da denne debat/disse tiltag oftest er rettet mod kvinder med muslimsk baggrund, har du/I så forudsætninger for at foretage sådan en opgave?

Er I rollemodeller for unge indvandrere på Nørrebro?

 - Vil du virkelig have jeg uddyber at du ikke er egnet til at vejlede indvandrerkvinder på Nørrebro?

Du kan ikke støtte en offensiv mod Taleban, men støtter indsættelse af elitetropper? Hehe tror du elitetropper bygger skoler?

Gad vide om din holdning er den samme m.h.t. Pakistans offensiv mod Taleban?

 

Og bare det at du kan spørge om nogen er på piller, viser du IKKE er egnet til projektet.

Og så det sidste spørgsmål, hvis du har været Gadeplansmedarbejder i 6 år, hvorfor spørger du så her på Amino?

Det mest nærliggende ville da være at kontakte dem indenfor kommunen der styrer den slags eller borgmesteren og derfra få en tilkendegivelse. For har du 6 års erfaring, så har du MINDST 15-20 kontaktpersoner til at svare konkret i forhold til de kære Amino brugere som ellers ved rigtgit rigtigt meget. Jeg har et meget indgående kendskab til forholdene på Nørrebro, såfremt du ikke skulle have forstået det.

 

 

 

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er på amino, et forum hvor man spørger løs om alt mellem himmel og jord og hvis nu du havde fulgt med i tråden istedet for at være så plat, så havde du opdaget at jeg ik på stående fod havde svar til div spørgsel det havde enhver med bare 2 hjerneceller opdaget...Og hvis du har så meget kendskab til nbx så fortæl mig hvem er ansvarlig for projekt gpx....og du lugter stadig af sur fisk.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spurgte hvilke spørgsmål du ikke havde svaret på. Dem fik du og svarede stadigvæk ikke.

Resten er under min værdighed at beskæftige mig med, da du åbenlyst tilkendegiver din personlighed som ikke passer til min, eller i et projekt der vil hjælpe indvandrerkvinder.

God fornøjelse.

Du kan iøvrigt kun være i projekt på Indre Nørrebro, det er der hvor der ikke gives særligt mange penge fordi der ikke skabes resultater grundet inkompetente personager i projekterne. Sådan er det, uanset om du vil det eller ej.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er du dog bare plat....hahaha...du har lige bevist at det er dig der vitterligt lugter af fisk...dig der havde så meget kendskab til nørrebro...hvis du var oprigtig så vidste du hvad gpx var.

værdighed...det ved du vist ik hvad betyder...men en ting er sikkert, du er ihvertfald ik amino værdigt, herinde prøver vi at hjælpe hinanden selvom man ik kan svare på alle spørgsmål.....

Og jeg er helt sikker på at det er pga min holdning til krigen i Afganisten som du googlede dig frem til at du skrev alle dine latterlige og intetsigende indlæg.

Hvor er det dog bare syndt for dig....du er jo bare total tidsspild.

 

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bhatt:

Hvor er du dog bare plat....hahaha...du har lige bevist at det er dig der vitterligt lugter af fisk...dig der havde så meget kendskab til nørrebro...hvis du var oprigtig så vidste du hvad gpx var.

værdighed...det ved du vist ik hvad betyder...men en ting er sikkert, du er ihvertfald ik amino værdigt, herinde prøver vi at hjælpe hinanden selvom man ik kan svare på alle spørgsmål.....

Blot fordi jeg spotter en snylter der vil have fingre i statskassen uden at vide hvad man vil og hvad man kan, så gør det mig ikke mindre værdi end andre. Bare det at du kan skrive dette, understreger at du IKKE kan arbejde sammen med andre mennesker, da der vil være et tidspunkt de ikke er enige med dig, og du vil så betragte dem som mindreværdige. Alle spørgsmål jeg har stillet dig kan du svare på, men du tør ikke, for du er en kryster der ikke tør stå ved sine ord, og derfor er det bedre for dig ikke at svare.

Og jeg er helt sikker på at det er pga min holdning til krigen i Afganisten som du googlede dig frem til at du skrev alle dine latterlige og intetsigende indlæg.

Jeg kunne da ikke være mere ligeglad med en ignorant personage som dig, og den eneste grund til jeg giver dig svar på tiltale er, at alle indlæg her kan Googles, og når folk søger på dit navn, så vil de finde dine nedladende svar til mig og det vil klart gavne din fremtid. Og din indstilling til krigen i Afghanistan er jeg ligeglad med. Du kan ikke indholdslæse. Jeg satte tvivl om dine reelle hensigter på det område du vil arbejde med, når du IKKE accepterer demokratiet og dets beslutning. Det er du nødt til i det politiske liv, når du er nedstemt er du nedstemt, indtil du kan samle stemmer til at nedstemme det du ikke kan lide.

Hvor er det dog bare syndt for dig....du er jo bare total tidsspild.

 At du mener jeg er tidsspilde og så stadig svarer, så skyldes det ene og alene dit ego. Du kan ikke få ro i hjernen før du mener du har ret. Det får du aldrig i disse spørgsmål, da du ikke har intellektet eller intelligensen Jonas Bhatt. Hvordan var det? Er du imod Pakistans angreb på Taleban?

 

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

buhuuu.....du ynkelig....

 

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bhatt tør ikke svare på sine Taleban holdninger, en glimrende person at have som gademedarbejder i 6 år på Nørrebro. Det skal nok skabe tryghed i projekt gpx.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)