Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på TILBUDSLAND.DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Igennem det sidste stykke tid har jeg drevet tilbudsportalen TILBUDSLAND.DK, som er en portal der henvender sig til webshops der gratis kan oprette og få vist deres tilbud på siden.

Siden har lige fået nyt design.

Jeg hører meget gerne konstruktivt fra Jer, så jeg kan se om noget skal ændres, eller noteres til næste gang der skal laves ændringer.

På forhånd tak.

Per

WWW:TILBUDSLAND.DK

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Jeg kan godt lide farverne og stilen på hjemmesiden. Så ifølge min smag er webdesignet pænt. Men der er nogle ting, som godt kan laves lidt bedre. 

1. De fire indkøbsposer, som er knapper er nemme at overse og man kan være lidt i tvivl om det er en knap eller ej. Måske kan du gøre noget for at fremhæve udseendet og måske en rollover-effekt for at vise at det er en knap. Og der burde være en bindestreg i kate gorier

2. Den lange tekst i topbanneret er lidt svær at læse (den som starter med: Opret dig som bruger ...) Jeg synes at linierne er for lange og der er for lidt skydning.

3. Du skriver TILBUDSLAND.DK med majuskler i introduktions-teksten. Men i din title og i dit logo er det ikke vist sådan - jeg synes du skal gøre det ens.

4. Annoncerne i højre side gør at der kommer en masse bar plads i indholdsblokken på forsiden - det virker lidt dumt. Og de links der har i bunden bliver lidt ubrugelige fordi de er så langt nede.

5. Hvorfor har du ikke nogen tilbud vist direkte på forsiden med billede og det hele? Det kunne vække folks opmærksom for nogle bestemte tilbud.

6. I første omgang tænkte jeg ikke over det, men der er lidt meget luft rundt om logoet. Og med de lidt skævt placerede tekster i topbanneret ser det lidt forkert ud. Jeg synes du burde lave logoet større for at få det til at se mere harmonisk ud. Hvert fald prøve at se hvordan det vil se ud.

Der var alligvel et par ting :-) Men overordnet ser det godt ud.

Du skriver www: i dit spørgsmål, du mener nok www.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit links skal laves sådan her for at virke herpå amino.dk www.tilbudsland.dk  Smile

For stort banner imellem kategori oversigten forsvinder næsten med sådan stort banner , væk med dette store banner , frem med teksten om jeres portal

Kategori oversigten alt for småt på forsiden , jeg kunne næsten ikke se den og den forsvinder så væk

Har i CVR nummer sæt det på siden.

Telefon nummer god ideen at sætte det på , skriv endelige en telefontid på siden

Generelt synes jeg teksten er for småt .

Husk overskrifter

Mindre skrift efterfølgende

Hvorfor skrives med stort 3 sidste linjer på kontaktsiden , det råber næsten til mig , ser ikke pænt ud

Fyld siden bedre ud højre siden alt for lang ned med de annoncer uden der står noget på resten af siden , kan afhjælpes delvis ved at skriv lidt mere på siden og større bogstav størrelse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Takker mange gange for interesse og meningen.

MVH PER

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)