Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til TILBUDSLAND.DK søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Med en lille iværksætter i maven, driver jeg tilbudsportalen TILBUDSLAND.DK.

I forbindelse med, at mine idéer til udviklingen af siden tager til, søger jeg en - gerne selvstændig -partner der kan se udfordringen ved at være med til at bringe portalen videre til næste niveau.

Den ideelle partner kan have flere tilgange, fra selv at drive en eller flere webshops over webudvikling/SEO til blot at have en stor interesse for webshop/SEO, ellers salg generelt.
Det kan også være en medievirksomhed der kan se idéen med at drive en portal der sigter på en bred vifte af brugere (webshops) og FORbrugere (kunderne ved skærmen, men dankortet fremme)
Med en go´ forankring indenfor ovennævnte områder, vil du være meget attaktiv at få "ombord"

Da siden er forholdsvis ny, vil der være stor mulighed for at være med til at præge en stor del af udviklingen af konceptet - jeg har naturligvis en del idéer allerede nu - ligesom der vil kunne sættes væsenlige aftryk på design og funktioner, I det omfang der kan bidrages med konstruktive forslag.

Siden drives pt. udelukkende som en fritidsbeskæftigelse, ved siden af mit fuldtidsjob, men viser det sig på sigt, at det kan blive et fuldtidsarbejde, vil drømmen gå i opfyldelse., og så gør jeg gerne hvad det kræver, for at komme deril.

Udover TILBUDSLAND.DK har jeg et par andre domæner/idéer, som naturligvis vil være mulige at være med til at udvikle sammen med TILBUDSLAND.DK.

Jeg ser frem til at høre fra Dig, også hvis du blot mener at kende én, der vil kunne være interesseret i samarbejdet.

Med venlig hilsen

PER
WWW.TILBUDSLAND.DK

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Hvad vil du kunne tilbyde i sådan et samarbejde`?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Tak for hurtig respons.

Send mig en PM og lad os kigge på det, og skriv gerne lidt om hvad du kan tilbyde.

Jeg er lige på vej ud, så jeg når nok ikke at svare dig før i morgen eftermiddag/aften.

Vi skrives ved.

Go aften.

Fra København / London
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Mailyourfans.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

Mange tak for svar.

Pt. har jeg et par interesserede i dialog, og vil lige se, om der kommer noget ud af dem.

Men ellers mange tak for din intersse.

Du er naturligvis - og det er andre også - meget velkommen til at sende mig en PM, hvis det er....

MVH PER

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)