Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan rammer jeg danskere i udlandet

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har et par hjemmesider, hvor jeg gerne vil lave noget markedsføring overfor danskere i udlandet, er der nogen der kender til muligheder udover Google og valg af sprog ?

AC

Fra Skanderborg
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Linda, det prøver jeg.....men det avr prmært via noget annoncering

 

Allan

Fra Skanderborg
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det var skam også annonceringsmuligheder jeg tænkte på ;o)
- på de hjemmesider og via de foreninger der findes for danskere i udlandet.

/Linda

Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i Brasilien og modtager et fyldigt maanedligt magasin, Brazilian Review, som indeholder en masse information omkring politik, oekonomi etc. i Danmark og Brasilien. Magasinet indeholder en masse reklamer for danske virksomheder som opererer i Brasilien. Lur mig om der i andre lande ikke findes noget lignende. Tag fat i den danske ambassade i det paagaeldende land og forhoer dig om hvad der findes af klubber, magasiner etc. maalrettet danskere i landet.  

Simon S Larsen Purchasing analyst

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AC,

Du kunne overveje at købe lidt annoncering / links på et par magasiner rettet spec. til udlandsdanskere.

Disse trykkes men har vist også godt besøg på web.

De hedder hhv. DanmarksPosten & Nyt fra Danmark.

 

mvh

BHJ

 

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Nu skriver du ikke om du allerede bruger Google AdWords til at markedsføre dig overfor danskere i udlandet.

Uanset om du gør eller ej, så vil jeg minde dig om at du via AdWords kan målrette dig mod div. sprog. Hvis du laver en AdWords kampagne med annoncer målrettet danskere i udlandet, indstiller den til kun at vises for folk der søger på dansk og samtidig målretter den geografisk mod de lande du vil vises i, så har du en markedsføringskampagne der opfylder dine ønsker til fulde.

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, og det har jeg også fundet ud af langt om længe...tak for indlæg

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis det er danskere i Sverige, så smid mig en mail på kim@billigtisverige.dk, så vil jeg give dig lidt tips.

Mvh

Kim

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

PR-Gruppen:
Uanset om du gør eller ej, så vil jeg minde dig om at du via AdWords kan målrette dig mod div. sprog. Hvis du laver en AdWords kampagne med annoncer målrettet danskere i udlandet, indstiller den til kun at vises for folk der søger på dansk og samtidig målretter den geografisk mod de lande du vil vises i, så har du en markedsføringskampagne der opfylder dine ønsker til fulde.

Ja det er uden tvivl den mest effektive løsning. Husk at du også kan annoncere på Googles indholdsnetværk via AdWords. Altså annoncere på danske sites, men kun målrettet mod folk, der sidder i andre lande end Danmark. Det er rigtig nem måde at ramme folk i udlandet, der fx læser danske aviser eller er på danske forums. Og ofte kan man få kliks rigtig billigt! Nok fordi der ikke er så mange annoncører, der byder på udenlandsk trafik på danske sites.

Held og lykke.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)