Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosted Dynamics NAV eller C5 Online

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal videre fra e-conomics til et system der kan noget mere lager/indkøbsstyring. C5 ser lidt outdated ud i brugerfladen og virker lidt tungere at finde rundt i (revisoren anbefaler det dog - BDO) hvorimod NAV ser mere intuitivt ud og virker lettere at finde rundt i. Er der nogen der har nogle kommentarer her??

Det ville være fedt hvis leverandøren også kunne tilbyde hosted exchange, on-line backup osv. vi er et lille firma uden IT-eksperter og jeg vil helst have nogen der tager ansvaret for vort IT. Har kigget lidt rundt og det virker dyrt - hvem skal man vælge for at få value for money?

Vi bor i Århus C

Fra Birkerød
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kuso,

Prøv og tjek vores hjemmeside www.networkhosting.dk vi kan tilbyde dig alt det du leder efter, i et sikkert driftsmiljø og til den rigtige pris (alt er selvfølgelig relativt :)

Eller giv mig et kald på tlf. 26 12 30 40 så skal jeg indvie dig i mulighederne.

De bedste hilsner

Kim Dalgaard Duus

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I mit tidligere job havde vi en hosted Navision løsning fra TDC Hosting i Århus. De var meget konkurrence-dygtige når vi så især pris og kvalitet. Som et lille minus skal man måske sige at de ikke selv har konsulenter til implementering og udvikling.

Men dem er der masser af og du vil med fordel kunne finde en freelancer der kan hjælpe dig med den del til en lavere pris end de større partnere. Du bør dog finde een der er lokal og som kan komme ud og besøge dig ude at skulle bruge for meget tid (penge) på transport. Dvs. det kan ikke være mig (jeg bor i Hillerød), men jeg vil gerne hjælpe dig med at finde een god en i Århus området uden at det skal koste dig noget.

Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kuso,

Jeg faldt lige over dit indlæg.

C5 har fået en opdatering pr. 1 dec. 2009 - her blev C5 2010 frigivet. Brugergrænsefladen minder om det du kender fra Outlook og evt. også har set i NAV.

C5 er helt klart at foretrække blandt mindre virksomheder - hvilket din revisor ligeledes påpeger.

Jeg kommer selv fra et C5 hus med base i Silkeborg (IT-Effect). Vi har dog lige overtaget en århusiansk partner. Så vi står selvfølgelig også til rådighed overfor århusianske kunder Big Smile

Vi har både C5 konsulenter, Hosting afdeling og egne hardware teknikkere. Vi kan derfor tilbyde full service til din virksomhed.

Du er velkommen til at kontakte mig for mere information.

Hilsen Jesper

 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 19
Fra  CompuSolutions Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg må indrømme at jeg ikke er verdens største "haj" på lige netop dette område, men jeg er ret sikker på at jeg kan sætte dig i kontakt med nogle folk der virkelig har styr på det område, og som samtidig kan hjælpe dig med Hosting, backup osv.

Hvis du er interesseret er du meget velkommen til at give mig et kald på 86 43 41 40 eller 51 43 41 40 og så skal jeg nok etablere forbindelsen, da det er nogle af mine normale samarbejdspartnere, som jeg kan stå 100% inde for.

Det kan jo aldrig skade at høre deres mening og din problemstilling, samt lytte til deres forslag til den bedste løsning for dig.

Det er selvfølgelig 100% uforpligtende.

Med venlig hilsen

Martin Jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

exchange ville jeg nok sige er dyrt af betale for . hvis jeg var dig vil jeg se efter C5 muligheder "de nye version" og ang en hosted exchange vil jeg nok heller se efter et firma som har en open exchange løsning du spare en del penge ved det.jeg kikker meget på pris i forhold til brug. mulighederne er mange og vi er mange om buet.

men du kan kontakte mig på peter@silverarm.dk

hvis vi skal se på nogle muligheder

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hele projektet er lidt stand-by, da vi er ved at få nyt tilbud på en C5 online løsning fra føromtalte leverandør.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

SALDI kunne også være et alternativ til de to Microsoft-løsninger.

SALDI har rigtig god håndtering af lagre og styring af indkøb. Hvis den eksisterende metode ikke lige passe jer, kan det udvikles - modsat e-sonomics.

At vi er placeret i Hillerød og I i Århus er ikke noget problem - i starten af januar satte vi en totalløsning op i Grønland for en kiosk/detailforretning med otte kasseterminaler til erstatning af en C5-løsning - og til mindre end en tredjedel af prisen. Løsningen med deres egen SALDI-server fjernadministreres til alles tilfredshed.

Så vi er også gode til andet end blot SALDI.

Gik et kald på 46 90 22 08 for at høre mere.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er hoppet over på en løsning fra e-conomic.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)