Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. webshop

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil oprette en webshop til forskellige vare, købt ved flere grossister, jeg har endnu ikke besluttet mig for hvor webshopen skal købes, både Dandomain og Scannet er lige kommet med nye versioner, er der nogen der allerede har stiftet bekendskab med dem ?

Er der nogen der kender til et program som kan arbejde sammen med grossist sider, så man ikke skal indsætte alt manuelt ?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan godt lave en løsning til dig baseret på vores redSHOP webshop udvidelse til Joomla.

Send en mail på email@redweb.dk med lidt mere info og kontakt info m.v. så kan vi tage den derfra.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vil du holde dig til closed source, så vil jeg helt sikkert anbefale Dandomain frem for Scannet. Jeg vil ikke komme nærmere ind på hvorfor jeg vil anbefale Dandomain frem for Scannet (her må Scannet betale mig de 2500,- i timen jeg tager, for at forklare hvorfor jeg syntes deres shopsystem stinker). Derimod syntes jeg Dandomain de seneste par ør har være med til at løfte den opgave det er at drive en fornuftig webshop.

Du skal dog tænke om en ekstra gang når du allerede nu ved at du kan have behov for implementering af eksterne data, closed source løsninger kan være meget dyre at få udviklet noget til. (fx har jeg for 2 måneder siden bestilt en virtuel server hos Scannet, bare for at få FTP adgang til den, skal det tilkøbes udover, og timeprisen er 1295,-..så gæt hvor træt af dem jeg er når de samtidig har været næsten 2 måneder om at sætte den op :/)

Jeg er ked af at det lyder som en hetz mod Scannet, det er det slet ikke, det er ikke tilfældigt at jeg bestiller en server hos dem, fordi man i mine øjne ikke er eksperter på alle områder, så får deres servere ros for at være stabile.

Nu ved jeg ikke noget til din forretning, men overvej evt. selv at hoste en opensource løsning. Finder du en dygtig og troværdig leverandør, så vil du elske dit valg om 1 år. Vil du drive en fritidsforretning, så skal du tage closed source. Ved du allerede nu at du kun har en time dagligt til at drive webbutik, så vil du syntes at udviklingen på open source er for tung i forhold til hvad dit resultat nok vil blive.

Hvis det er som mange debatter ender på Amino, så vil der komme en masse som tilbyder dig diverse shops, som osCommerce, magento, presta etc. HUSK, valget er stort set underordnet, bare du får opfyldt alle dine krav i første håndlag, så brug god tid på kravspecifikationen. Se alle penge du bruge inden du har udfærdiget denne som spildte, så har du worst case scenario, som desværre ikke er uset i denne branche.

 

Jimmy

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk også at både Scannet og DanDomain er lejede løsninger hvilket betyder at du 

  • Skal betale månedlig leje (som hurtigt løber op når du for valgt de "moduler" du skal have)
  • Du kan ikke bare flytte din shop over et andet hosting firma hvis du er utilfreds med servicen (performance/support etc - jvf også Jimmys indlæg)

Hvis du derimod vælger en open source løsning såsom osCommerce, Magento, VirtueMart etc. kan du frit vælge leverandør/hosting osv. Du kan også få lavet special funktionalitet da du har rettigheder (og adgang) til at rette direkte i koden.

Hvis du var interesseret i en køreklar løsning, kan vi levere en professionel Magento webshop (inkl. første års hosting og betalingsgateway) til kun 9.995,- (efterfølgende år koster dig kun 2.000 i hosting og betalingsgateway). Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil høre mere.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det allerede er nævnt er det supergodt at vide hvad du har brug for (kravspesifikation) Hvis du overvejer hostede løsninger så kig ud over Scannet og Dandomain også på goldenplanet (oscommerce) er også opdateret fornyligt eller hvad med redpitt (i den dyre ende)

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får så også et super godt produkt hos DanDomain. Kanon support alle hverdage fra 9-17 samt email support til sent aften alle 7 dage om ugen.

Det hele foregår på dansk, samt der sidder et utrolig godt team bag CMS systemet, hvilket gør at de hele tiden følger med efterspøgslen, hvilket igen gør at når din biks bliver stor nok, så skal du ikke til at flytte fordi du mangler et system der kan køre sammen med dit lager eller økonomisystem.

 

Alt i alt, varmt at anbefale fra min side.

 

Og ønsker du en sådan løsning hos DanDomain, ja så kan du kontakte mig på simon@dyngby.com. Du også meget velkommen til at se på www.dyngby.com.

 

- Det ikke altid den nemmeste og billigste løsning der er den bedste :)

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

IndoSoft arbejder med Joomla+Virtuemart, Magento og osCommerce. Medhensyn til upload af data fra dine leverandører, har vi også et program som kan klare dette og vil gerne uddybe det lidt nærmere hvis du sender mig en mail.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars
Lars@indosoft.dk
 
www.IndoSoft.dk

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil absolut anbefale Dandomain - pga venlig (!), hurtig og faglig support!

Brugervenlig. pålidelig Shopsystem...

Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lidt rundforvirret over alle de betegnelser.

Men er man tvunget til at betale for alle de tillægsprodukter (tænker på dankort osv.)

Kan man ikke få en løsning der er en "eget" uden at skulle betale for alle de tillæg ??

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

K.A.C Service:

Er lidt rundforvirret over alle de betegnelser.

Men er man tvunget til at betale for alle de tillægsprodukter (tænker på dankort osv.)

Kan man ikke få en løsning der er en "eget" uden at skulle betale for alle de tillæg ??

Jo så skal du kigge efter noget open source. Her er softwaren (det hele vel og mærke :)) gratis. Og det du betaler for kun design og opsætning. Det tager vi fx 9.995,- for. Herefter skal du kun af med et mindre beløb i hosting + betalingsgateway om året (som vel og mærke er langt mindre end DanDomains og Scannets "moduler").

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)