Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvid tekst

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har begået en ny produkt slider på forsiden af e-lygter

På denne slider har jeg sat teksten til være hvid (vha. stylesheet).
Jeg mindes et eller andet om at man risikerer at fornærme store G og de andre med hvid tekst. I mit tilfælde er den hvide tekst på sort baggrund så det skulle være komplet white-hat.

Nogen der kan be/afkræfte om man kan risikere at søgemaskinerne kan se sig sure på hvid tekst når denne er på sort baggrund?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Reglen er at hvis du ikke prøver at snyde Google, så er det også tvivlsomt at de vil "snyde" dig. Det er rigtig at du ikke skal have hvid tekst på en hvid baggrund, men det er jo heller ikke det du gør, og jeg er faktisk lidt i tvivl om hvor meget energi de faktisk bruger på at tjeke det. De fleste sager af denne slags opstår nok hvis en konkurrent anmelder siden til Google. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak Anders!

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kort sagt er søgemaskinerne græsk katolske overfor farven på din tekst, du kan lave den hvid, grøn eller lyserød med jumboprikker for den sags skyld, det handler om ikke at give dine brugere og søgemaskinerne forskelligt indhold.

 

Tekst i samme farve som baggrunden ses af en søgerobot, men ikke af en bruger.
Det vil blive oplevet som et forsøg på at snyde med optimeringen, og det bliver der slået ned på. (hvis det bliver opdaget) Generelt kan man sagtens opnå fine reultater indenfor langt de fleste søgninger uden at søge at snyde søgemaskinerne, og så risikerer man ikke at ens side pludselig er væk fra serps, så det kan kun anbefales at holde sig langt væk fra den slags numre.

Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Kort sagt er søgemaskinerne græsk katolske overfor farven på din tekst, du kan lave den hvid, grøn eller lyserød med jumboprikker for den sags skyld, det handler om ikke at give dine brugere og søgemaskinerne forskelligt indhold.

Orv - lyserød skrift med jumboprikker  - eyecatching H1 der ... hvad er css koden til det? Smile

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det ville da være anderledes Big Smile

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)