Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kasseapparater og kobling till dankortterminal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det er måske en dum spørsmål men jeg er helt "lost"..

Kan man købe en billig kasseapparat (Olivetti eller Casio) og koble den til en dankortterminale fra t.ex PBS, eller er det kun rigtigt dyre apparater som kan kobles till Dankortterminal?  Eller hvad? :-)

Jeg prøver at finde en billig kasseapparat + dankort kombination till min kones butik. Det er ikke så mange transaktioner så jeg vill ikke betale 15.000 + men jeg vill inte at hon skal taste in beløb på kasseapparat OG dankorttermininalen. Det må ju findes en løsning?

Tak før svar :-)

/Aarto

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Aarto Reponen:

Hej!

Det er måske en dum spørsmål men jeg er helt "lost"..

Kan man købe en billig kasseapparat (Olivetti eller Casio) og koble den til en dankortterminale fra t.ex PBS, eller er det kun rigtigt dyre apparater som kan kobles till Dankortterminal?  Eller hvad? :-)

Jeg prøver at finde en billig kasseapparat + dankort kombination till min kones butik. Det er ikke så mange transaktioner så jeg vill ikke betale 15.000 + men jeg vill inte at hon skal taste in beløb på kasseapparat OG dankorttermininalen. Det må ju findes en løsning?

Tak før svar :-)

/Aarto

 

Hej Aarto,

Jeg har selv lige købt et kassesystem og er utrolig glad for det. Det kører med dankort direkte, så man sparer faktisk en hel del indtastninger. Købte det gennem et IT firma som hedder Net&Data deres Websted er www.netogdata.dk de er meget hjælpsomme.

God søgning /Sidse

 

 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Odense
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Samtidig kan man få en dankortterminal hos Dansk Kontor Center leveret og installeret. Og teknikerne leverer også kassesystemer med integreret  dankortterminal. Ellers er der også mulighed for at få en trådløs GSM / GPRS dankortterminal. tlf til DKC er 70 22 13 11.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey
du kan prøve at snakke med en af mine forhandlerer om i evt kan installarer vores løsning på en bærbar.

det du betaler mange for er pos hardware, der er nogen kassesystems leverandører der laver den slags løsninger på udstyr beregnet til anden brug. dette kan gøre løsningen en del billigerer.

du kan by the way godt få "gameldaws" kasseapparater der kan snakke med dankorttermnalen.
de fleste er dog næsten lige så dyre som en pos løsning.

Hvis du har brug for råd/vejledning er du velkommen til at give mig et ring
ps. vi sælger kun via forhandlerer og har derfor ingen problem i at holde mig nutral :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)