Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på Amino - Nu kan i teste det.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Bliver stadig søsyg af de buede linjer i toppen, som flere af os også gjorde opmærksom på da i spurgte efter feedback første gang. Men anyway det må i jo selvom.

Jep, men nu prøver vi det. Generelt er folk super glade for det og vi kan altid ændre detaljer hen ad vejen.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Leander Christensen:

Rigtig lækkert design - glæder mig til at alle services får et ens design Smile

Det håber vi er på plads en gang i januar/februar.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Super at I nu kigger på at få integreret de forskellige services lidt mere i et fælles design.

Jeg ved godt at Time To Market er kongen og det handler om at få noget ud hurtigt, men med så mange services i så mange forskellige designs, ja så virker det altså en smule utjekket og som en masse separate services (hvilket det selvfølgelig også er).

Next step er så at man ikke behøver at oprette sig manuelt på alle de forskellige services, men kan nøjes med en samlet "profil"



Jeg vil hellere hjælpe mange flere iværksættere og være utjekket, end det modsatte :-)
Men vi er igang.

Mht. fælles log ind, så er det meget mere kompliceret end du gør dig begreb om. Specielt når det ikke har været sådan fra starten, så det bliver ikke lige med det første.

Dbh Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Thomsen:

Der går noget galt når en tråds overskrift fylder mere end 1 linje:

 

Ellers et flot design Yes

Det kigger vi på tak :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Kan oversigten ikke udvises til at vise de 10 nyeste aktive indlæg - i stedet for 5...

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Du kan bare trykke på "Se mere" så har du det hele.

Dbh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

det er lækkert, dog nogen undtagelser

  • menuen i toppen er for tyk, en simpel menu med en ramme eller lign ville være fint efter min mening
  • Forum emner kunne deles i 2 kolonner så man ikke skal scrolle så meget.
  • lav plads til et banner i højre side af Header, 468x70 eller 728x90 .
  • flyt ens "login" med nye beskeder til den højre bar, syntes det ville se bedre ud der.

Farverne er lækre! Dog syntes jeg at hele designet er meget flydende og jeg savner egentligt lidt faste rammer. Det er nok mest toppen/header.

 

my 50cent.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Mht. fælles log ind, så er det meget mere kompliceret end du gør dig begreb om. Specielt når det ikke har været sådan fra starten, så det bliver ikke lige med det første.

Det ved jeg, jeg leger selv med IT Smile. Især når man tager en række standard produkter og skal have dem til at spille sammen efterfølgende. Men nu smider vi også bare idéer på banen (vi skal jo ikke betale for det... i hvert fald ikke mere end vores plus profil :)). Synes bare at det hele ville hænge lidt mere sammen som en enhed, hvilket er en af de ting jeg savner når jeg navigere imellem de forskellige Amino services.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Martin Thorborg:
Mht. fælles log ind, så er det meget mere kompliceret end du gør dig begreb om. Specielt når det ikke har været sådan fra starten, så det bliver ikke lige med det første.

Det ved jeg, jeg leger selv med IT Smile. Især når man tager en række standard produkter og skal have dem til at spille sammen efterfølgende. Men nu smider vi også bare idéer på banen (vi skal jo ikke betale for det... i hvert fald ikke mere end vores plus profil :)). Synes bare at det hele ville hænge lidt mere sammen som en enhed, hvilket er en af de ting jeg savner når jeg navigere imellem de forskellige Amino services.

Nu tænkte jeg ikke lige på det it mæssige, det er mere strategien.
Vil folk bruge samme brugernavn på freelancer, som på debatten, nogen vil ikke. Hvordan skal vi sammenlægge allerede adskilte services på en god måde, der er helt sikkert sammenfald mellem mange brugernavne osv osv. så der er nok at tænke på.
Men vi prøver!

Dbh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Overall flot design, men som sagt, så er bølgen i toppen meget forvirrende. Derudover ser det også lidt kikset ud, at top-menuen går så tæt på den "Ret profil - Overblik etc." Ville hellere have en firkantet top.

Bunden i Safari ser forkert ud.

Knapper (Svar, Læs op, Mere...) ser forkert ud - teksten er ikke centreret vertikalt, og står helt op af toppen. Ligeledes er "Send e-mail hvis nogen svarer...." også placeret for højt oppe (padding-top ca. 8px, padding-bottom ca. 14px - det ser ikke godt ud).

Må ærligt indrømme, at jeg hellere ville have beholdt det nuværende. Det fungerer bare. If it ain't broke - why fix it. ;)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Farveskemaet er som udgangspunkt noget mere harmonisk / roligt end det gamle så det skal nok hjælpe på kommunikationen :)

Det er ikke så ringe som de siger i jylland.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)