Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores nye hjemmeside: SportNu!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

 

Så er vi næsten ved at være færdige med vores hjemmeside! Vi er utrolig spændte!

 

Vi skriver til jer fordi vi har brug for jeres hjælp til at finde fejl og mangler på vores hjemmeside. Hvis I lige har to min., så ville det være til en stor hjælp at I lige tjekkede vores hjemmeside ud og kom med ris eller ros :) Vi har virkelig brug for jeres hjælp!

Hastigheden på hjemmesiden er endnu ikke optimal, men det arbejder vi på :)

 

Tjek vores hjemmeside ud på vores testdomæne: www.sportidk.dk

- Vi vil ik forklare noget om hjemmesiden, da vi gerne vil vide om det er nemt nok selv at finde ud af...

 

Mvh. holdet fra SportNu :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Det første jeg så da jeg kom ind og navigerede rundt var at der er en fejl i menuen.

hvis jeg fx klikker på boldspil -> fodbold
peger på nogen af de andre menupunkter i hovedmenuen, så vises undermenuen for den jeg nu har peget på, men når man så går væk igen, så hopper den ikke tilbage til boldspils undermenu. den forbliver på den undermenu man sidst har peget på. Dette er ikke så brugervenligt over for brugerne da de vil blive forvirede over det.
Jeg kan godt se at i har en Gå tilbage knap, men det har ikke den samme effekt som menuen har. altså forstået på den måde at brugeren gerne går tilbage i menuen for at se på andre ting.

Baggrunden på siden, det er ikke en fejl men et forstyrende element, designet på den er fint nok, men det er lidt forstyrende at baggrunden følger med når man scroller.

Med hensyn til søgemaskineoptimering, så er der en masse fejl. Først og fremmest er der ikke unikke metatags og Titletags, der er en del duplicate content og siden validere ikke, altså der er fejl i koden. Ud over det bruger i enormt meget JavaScript i selve XHTML koden, i stedet for at have dette i en separat fil, det gør at søgemaskiner skal kigge langt mere kode igennem for derefter at komme til det vigtige, nemlig indholdet.

Det var lige de fejl jeg sådan hurtigt kunne se, håber det hjælper jer på vej.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mere tekst der står intet hvad de forskellige sports betyder , du har virkelig mange du skrive om , ikke alle ved hvad atletik, pilatas , hip hop mv. betyder måske kunne folk tænke sig at vide det , oveni får du en masse tekst som søgemaskinerne elsker

Kontaktsiden sæt en kontaktformular på ,så alle kan kontakt selv på offentlige computer .

Længere titlen den søgemaskinerne finder gerne mere end 65 tegn

Overskrifter husk google elsker dem skriv i h1 , alle ting i tilbyder hver underside man kommer ind på f.eks, ,Ballet Dans

Nedunder masser af tekst om ballet dans i alm. Skrift størrelse.

Med en god flot hjemmeside i har fået  tillykke med detSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har Kim og Mikael jo allerede nævnt en del ting ang. søgemaskineoptimering, så det vil jeg ikke bruge energi på at nævne igen. :)

..Men jeg syntes det er en flot side som er god ved øjene, og meget brugervenlig. Som du selv nævner er den ret sløv, men hvis bare i er opmærksomme på det, og får det rettet, så skal det nok blive godt. :)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

 

Tak fordi du har brugt tid på vores hjemmeside.

 

Menuen vil vi lige kigge igennem og prøve at rette til. Vi er også klar over at Gå tilbage knappen ikke er helt optimal. Den vil vi lige fixe :)

Mht. søgemaskineoptimering, så vil vi kigge nærmere på dette. Dette punkt har vi nok mere eller mindre overset. Det skal selvfølgelig rettes, så vi kan komme op og ligge nr 1 på google ;)

Endnu engang tak for din tid.

 

Mvh. Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

 

Du skal også have tak for din tid på vores hjemmeside :)

 

Som sagt, så har vi nok overset søgemaskineoptimering, og dette vil vi selvfølgelig rette op på.

 

Det er rigtigt, at der er nogle sportsgrene, som folk måske ikke kender. Der har vi tænkt os, at lave en lille videopræsentation til hver. Når du nu kommentere det, så er det bare endnu et tegn på, at det skal vi ha lavet en fart, så besøgende ikke fravælger nogle sportsgrene, fordi de ikke kender dem. Vi vil nemlig gerne fremhæve alle sportsgrene lige meget :)

 

Mvh. Kristoffer

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. Chris:

Det er rigtigt, at der er nogle sportsgrene, som folk måske ikke kender. Der har vi tænkt os, at lave en lille videopræsentation til hver. Når du nu kommentere det, så er det bare endnu et tegn på, at det skal vi ha lavet en fart, så besøgende ikke fravælger nogle sportsgrene, fordi de ikke kender dem. Vi vil nemlig gerne fremhæve alle sportsgrene lige meget :)

Det er nok smartest at i også laver en beskrivelse af hensyn til søgemaskinerne, så i rammer dem mest muligt, en video er en fin idé og det er godt for brugervenligheden på siden, men tager ikke hensyn til optimeringen af hjemmesiden.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)