Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med miljøvenlige produkter - Feedback søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har netop lanceret min nye shop med miljøvenlige produkter, som f.eks. fede indkøbsnet og lækre drikkeflasker i stål:

www.greenstyle.dk

Jeg håber der er nogle der vil kigge forbi og give mig feedback.

Mvh. og tak,

Anja

PS. Der mangler stadig lidt tekst hist og pist, men bær venligst over med det ;-)

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Pænt design af siden, den er nem og funktionel at benytte - samt et godt informationsniveau.

Mvh

Karsten

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og vellykket hjemmesideSmile

 titlen må gerne være længere den der findes på google helst 65 tegn

Urler må gerne være unikke greenstyle.dk/handelsbetingelser

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skanderborg
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten & Mikael,

Tak fordi I kiggede forbi min shop!

Mikael, tak for dine input - det vil jeg få kigget på!

 

Mvh. Anja

www.greenstyle.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske fin og overskuelig side. Efter min mening er knapper og bokse dog lige i det største og fylder derfor meget i forhold til reelt indhold. Eksempelvis virker det lidt "tungt", at der er to store, sorte bjælker umiddelbart ovenover hinanden.

 

Held og lykke med siden.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre i tråden siger: flot og overskuelig webshop!

Dog, som potentiel kunde kunne jeg godt tænke mig at se hvor længe leveringstiden er, på forsiden godt nok. :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert og simpelt, hvem har lavet den for dig? Er det en Magento løsning?

Mvh

Allan

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Fra Skanderborg
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tusinde tak for jeres tilbagemelding - og rosende ord. Det er rigtig dejligt at høre.

@Rasmus: Tak for din mening, det er rigtig fint at få andres mening om shoppen. jeg vil overveje det.

@Robert: Ja, du kan da have ret i at der måske burde stå noget om leveringstid på forsiden. Jeg glæder mig til at du "potentielt" handler i min shop ;-)

@Allan: Tak for de fine ord. Shoppen er designet af Cygnet og er baseret på DanDomain 6.0.

Mange hilsener fra Anja

www.greenstyle.dk

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fået en rigtig lægger shop. - Især dine billeder betages jeg af.

Men - - - det 'diashow' der kører i toppen forvirre mig altså ret meget.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Umiddelbart syntes jeg din shop er gennemført lækkert (som man kan forvente fra Cygnet).

Skal jeg tage de super kritiske briller på vil jeg fremhæve et par små detaljer som i eventuelt kan arbejde på:

Eksempel: Kategori-siden for indkøbsnet kan forventes at blive landingsside for organiske søgninger. Brugeren vil så blive mødt med nogle links til underkategorier men ikke nogen produkter eller eksempler. Jeg tror at der er en større risiko at denne side kan få en stor afvisningsprocent (brugeren forlader jeres shop). Overvej at lægge bestsellere eller fremhævede produkter på denne side, så brugeren med det samme kan se (og købe) jeres produkt.

Det samme gør sig gældende for de andre hovedkategorier bortset fra kategorien for snack poser

En anden detalje er at jeres identiske produktbeskrivelser for de forskellige farver af produktet giver et duplicate content issue.
Hvor stort dette problem egentlig er for jer, ved jeg så ikke - der må en en af SEO-eksperterne indover.

På siden om handelsbetingelser faldt denne sætning mig i øjnene: "Send venligst en mail for oplysning om fragt til udlandet."

Lav en side med fragtpriser og link til denne i stedet, så brugeren kan holdes til ilden og få gennemført købet med det samme. Skal jeg sende en mail og vente på et svar er der stor sandsynlighed for at jeg finder et tilsvarende produkt i en anden butik.

Din indkøbskurv er ret velfungerende men jeg er en af dem der øjeblikkeligt finder et andet sted at handle når der er opt-out på nyhedsbrevet (Jeg skal aktivt framelde mig dit nyhedsbrev). Derudover er jeg også lidt ked at skulle betale et gebyr for at handle via bankoverførsel. Selvom gebyret er lille risikerer du at skræmme køberen væk ...

På siden hvor ordren skal godkendes er det fint nok at du nurser køberen igennem, men så gør det gennemført. Overvej at skifte teksten
"Tryk på Godkend for at acceptere ordren. Jeg bekræfter hermed at have læst og accepteret forretningsbetingelserne."

ud med

"Marker at du har læst og accepteret handelsbetingelserne og tryk på godkend"

eller noget tilsvarende.

På siden hvor der skal indtastes kortdata, ville jeg fjerne alt irrelevant - specielt topmenuen. Undlad at give brugeren en legitim mulighed for at klikke væk fra betalingssiden - nu skal handlen gennemføres!

Bortset fra det finder jeg som sagt din shop ganske vellykket Yes - pøj pøj med projektet!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)