Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fornyelse = bedre placering i Google?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ikke min opfattelse.

Der kan være en del positive effekter af at opdatere og udvide sin side hyppigt (hyppigere besøg af googlebot og deraf hurtigere reaktion på justeringer, kortvarige positive effekter for de nye sider etc), men decideret negative konsekvenser ved at lade sin side være har jeg ikke oplevet.

(Andet end, at det kan opfattes som en negativ konsekvens, at man bliver overhalet af sine konkurrenter i søgeresultaterne, hvis de arbejder aktivt med deres sider og man selv er helt passiv og heller ikke arbejder med f.eks. at skaffe flere links).

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt bliver vores netbutik ændret flere gange om ugen. Men netbutikken har i en periode fået lov til at passe sig selv mens vi koncentrerede os om at rette en omfattende opgradering af netbutikken til. I løbet af 2 måneder mistede vi 40% af besøgene fra Google og mange af vores gode søgeord gik i nul besøgende.

Og jeg er nysgerrig efter, hvad årsagen kan være, så jeg kan forebygge, at det sker en anden gang.

mvh. Bo Jensen

Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil. Følg med i vores blog med test og anmeldelser af sexlegetøj.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Det er en svær en at udtale sig om uden at have fulgt med i jeres arbejde med butikken i almindelighed.

Har I prøvet at holde øje med, i hvor høj grad det dalende besøgstal skyldes at jeres placeringer er faldet eller om der blot har været færre søgninger på de ord, hvor I ligger godt til?

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det færre antal besøgende skyldtes altså, at jeres placeringer gik ned?

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjælper ikke at spamme alle dine indlæg med links, kun det første link til din side giver værdi.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Et fald fra en 4. plads til en 120. plads sker i hvert fald ikke på grund af manglende aktivitet. Hvor længe havde I ligget på den 4. plads?

Kan der være nogle links til jeres side, der er faldet bort?

Har I været aggressive med at få links til siden, lige før I holdt pause?

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)