Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimedieskatten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære allesammen

Jeg ønsker at beholde mobil og internetforbindelse fra min arbejdsgiver det betyder, at jeg vil tage dem hjemme efter arbejde.

Som jeg forstår Multimedie skat er, at jeg skal betale 3000 kr.. om år.
Mit spørgsmål til jer alle er, at er der andre skatter som jeg  skal betale til skat bortset fra Multimedi skat?

Hvad hvis jeg bruge min mobil telefon og internetforbindelse privat,skal jeg betale nogle skatter?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det betyder ikke at du skal betale 3000 kroner i skat, men at du beskattes af 3000 kroner ekstra om året.

Så alt efter dit skattetryk vil det maksimalt betale op til ca. 1700 kroner om året i ekstra skat hvis du betaler topskat, - eller op til ca. 125 kroner om måneden som følge af den nye skat.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

zahoor:

Mit spørgsmål til jer alle er, at er der andre skatter som jeg  skal betale til skat bortset fra Multimedi skat?

Hej

Nej, kun multimediaskatten. Der som Anders ganske rigtig skriver fungere på den måde at du beskattes som havde du en ekstra indkomst på 3.000 kr.

 

Mvh.

Benjamin

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun hvis du bruger den privat at du skal beskattes af de 3.000 kr. Hvis du skriver under på at du ikke bruger den til andet end arbejde og så ikke gør det, så skal du ikke beskattes af de 3.000 kr.

Mvh Kasper.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Den holder næppe.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fraskrivelse af privat brug ved en tro- og love erklæring omfatter alene mobiltelefonen og vil i øvrigt medvirke at arbejdsgiveren skal føre kontrol hermed.

Bliver du omfattet af multimedieskatten som følge af firma pc eller internetopkobling, kan du ikke benytte denne mulighed for at fraskrive dig multimedieskatten, der er ingen muligheder for at undgå beskatning, bortset fra fysisk at aflevere computeren og overtage internetopkoblingen privat

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)