Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkeproduktion i Østen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

jeg skal til at starte et smykkefirma op, men ved slet ikke hvor jeg skal starte mht produktion (alt andet har jeg nogenlunde styr på). Jeg skal have produceret smykkedesigns, men ved ikke hvor jeg skal henvende mig. Er der nogen der har nogle gode forbindelser? Jeg har selv brugt alibab.com og lign sider, som er ganske udemærkede, men hvis der er nogen her på siden som kender nogen der kender nogen vil det være at fortrække.

:0) sofie

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie. 

Har du et telefon nummer man kan træffe dig på? Lidt nemmere end at sidde og strikke en lang tekst sammen. 

Du kan bare sende det til min privat mail herinde. 

Med venlig hilsen

Jonas Overgaard 

Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jonas

jeg kan ikke finde din mail på din side - men kan du ikke senxe mig din mailadresse på sofie_kjaer@mail.dk, så sender jeg mit telfonnr :0)

/sofie

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie

Hvis din kollektion er lavet i rustfrit stål, sølv eller guld, med eller uden tsatte sten. Så kan jeg hjølpe dig, jeg har 33 års erfaring med smykke produktion, specielt i Thailand. Så hvis du har behov for hjælp med produktion, kvalitets kontrol og indkøb af smykker.

Tilbyder jeg min erfaring som din agent, du får direkte kontakt til forbrikken alt afregning for produkterne går direkte til farbrikken, som din agent betaler du kun kommision af det leverede.

Står du med spørgsmål, kan du ringe til mig på (45) 3695 0399

eller prøve på skype; it-michael79

Hilsen Michael 

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie

Jeg håber du er kommet godt igang med din smykkeproduktion, men jeg kontakter dig alligevel!

Jeg har desværre først set dit indlæg nu, men håber du tager kontakt til mig, da jeg er sikker på, jeg kan hjælpe dig!

Jeg er en dansk pige, bosiddende i Vietnam, der opbygget et meget tæt samarbejde med en fantastisk sølvsmedie her i Hanoi. Der er tale om produktion af meget høj kvalitet, og jeg laver personligt kvaliteskontrol af alle smykker. Jeg arbejder på nuværende tidspunkt sammen med meget anerkendte danske, japanske og tyske designere. Alle designs har selvfølgelig fuld eksklusivitet!

Der kan produceres smykker af sølv, oxidering, forgyldning, guld, og hvidguld - endvidere med stene, ædelstene og diamanter.

Produktionsprisen er absolut konkurrence dygtig og der er tale om smykker af meget høj kvalitet. Såfremt du har ønske om det, kan der også etableres samarbejde med designere.

Glæder mig til at høre fra dig.

Mvh

MEK

Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie

Da jeg overvejer at få produceret smykker i Vietnam vil jeg meget gerne i kontakt med dig, hvis ovenstående indløg stadig er aktuelt.

Vh Helga

Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Prime Cargo Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie,

 

Vi er eksperter i fragter fra østen, så vil gerne hjælpe dig hvis du stadig har et behov for dette.

 

Henrik

Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne sende mig en mail :) witch0704@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)