Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god ide

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg tilader mig lige at være lidt glad, idet min seneste ide lige er blevet patenteret, eller ihvertifald godkendt til det,  det er lidt fedt...

Preben

Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. Aug 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben,

Tilykke med patentet.

Hvadfor et publikationsnummer for det? Vil gerne checke det udGeeked.

 

Jacob Bennekou

 

Pharma Patent Search

Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige set din glæde. Tillykke.  MEN.! Enhver kan let ansøge om patent, men ikke sikkert man får det. Lad være at opgive annsøgnings nr. medmindre det skal ske som led i en forhandling om salg af din ide ell. lign.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

BELCODAN:

Har lige set din glæde. Tillykke.  MEN.! Enhver kan let ansøge om patent, men ikke sikkert man får det. Lad være at opgive annsøgnings nr. medmindre det skal ske som led i en forhandling om salg af din ide ell. lign.

 

Når der først er søgt om patent kan andre ikke søge i fremtiden uanset om der er opnået patent på produktet eller ej.

De er faktisk så strenge at du ikke engang kan søge om et patent hvis ideen blot har været nævn offentligt før ansøgning eksempelvis her på amino.

 

 

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke Yes

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. Aug 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

BELCODAN:

Har lige set din glæde. Tillykke.  MEN.! Enhver kan let ansøge om patent, men ikke sikkert man får det. Lad være at opgive annsøgnings nr. medmindre det skal ske som led i en forhandling om salg af din ide ell. lign.

Belcodan. Mortenwold skriver jo netop at hans ansøgning er indstillet til godkendelse så det kan jo næppe være en ansøgning ret meget længre.Smile

mvh.

Jacob B

Pharma Patent Search

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)