Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har din virksomhed problemer med "Dårlige betalere" ??

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Tystrup
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du/i ligesom så mange andre i den situation, hvor regningerne ikke bliver indbetalt til tiden ?

Kniber det med likviditeten, pågrund af for mange penge ude hos kunderne ??

Synes du at Advokaten er for dyr ??

Så har vi måske et godt tilbud til dig..

Ring og hør hvordaan vi sammen kan hjælpe hinanden.

Med venlig hilsen

Sigma-gruppen.

40 47 30 77

Sigma Gruppen - Rengøring til tiden - Fordi Service og kvalitet er et valg. 

Fra Tystrup
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig bekymrende at så mange har de problemer, men er jo så kun glad for at vi kan gøre en forskel og hjælpe dem som har et problem.

 

For lige at ridse det op ...

Vi hjælper med at få penge hjem for ikke betalte regninger, og det er selvfølgelig gratis hvis vi ikke har succes.

Så alt i alt en Win / Win situation.

 

Sigma Gruppen - Rengøring til tiden - Fordi Service og kvalitet er et valg. 

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, godt initiativ, men:

Det fremgår af din profil at Sigma-Gruppen har sin aktivitet indenfor rengøringsservice.

Der er sikkert mange der har interesse i det tilbud, men du ville nok fange nogle flere ved at oplyse lidt mere om hvad det er for et produkt I tilbyder.

Har I f.eks. autorisation til at drive inkassovirksomhed?

God vind!

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du skrive mig en mail på adam@bezot.com ?

Fra Tystrup
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

E. Mortensen:

Hej Martin, godt initiativ, men:

Det fremgår af din profil at Sigma-Gruppen har sin aktivitet indenfor rengøringsservice.

Der er sikkert mange der har interesse i det tilbud, men du ville nok fange nogle flere ved at oplyse lidt mere om hvad det er for et produkt I tilbyder.

Har I f.eks. autorisation til at drive inkassovirksomhed?

God vind!

 

Ja fuldstændig korrekt vi er et rengøringsfirma, og desværre et firma som selv oplever at vores kunder har fået flere og flere problemer med at betale, DERFOR ...er vi nødsaget til med jævne mellerum at køre tur og lave aftaler om betaling af restancer, vi tror ikke på breve og advokater, vi tror på den gode dialog og forståelse for begge parters situation.

Nej vi driver ikke incasso virksomhed, og behøver derfor ikke godkendelse, hvilket jeg selvfølgelig gerne vil uddybe personligt.

håber det bragte lidt lys over vores ide`

Hilsen Martin 

 

Sigma Gruppen - Rengøring til tiden - Fordi Service og kvalitet er et valg. 

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin forklar mig lige hvad det er du tilbyder nu når det ikke er inkasso?

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Han tilbyder det de fleste dårlige betalere frygter.. at blive konfronteret med det!

At han så gerne vil lave en fornuftig løsning med dem, er så vejen frem, men tror også at det at man konfrontere de dårlige betalere gør at man kommer i toppen af bunken ret hurtigt.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Knudsen:
Han tilbyder det de fleste dårlige betalere frygter.. at blive konfronteret med det!


Enig. Men det spændende er nu stadigvæk hvordan han kan drible uden om Lov om inkassovirksomhed??

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Larsen:

er vi nødsaget til med jævne mellerum at køre tur og lave aftaler om betaling af restancer, vi tror ikke på breve og advokater, vi tror på den gode dialog og forståelse for begge parters situation.

Nej vi driver ikke incasso virksomhed, og behøver derfor ikke godkendelse, hvilket jeg selvfølgelig gerne vil uddybe personligt.

 

Sikke da en gang sluder at påstå at du ikke driver inkasso virksomhed!  Uanset hvad du så kalder det er det ikke lovligt uden tilladelse at møde hos skyldner.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener vist nok det er i strid med loven at "lege" inkassohaj. Gælden skal indrives efter de opsatte regler og man må ikke "bare" køre forbi kunden og opdrive gæld.

Ret mig gerne hvis jeg tager fejl...

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)