Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valutahandler uddannelse med diplom og eksamen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har set at der tidligere har været dabatter om daytrader valutahandler m.m. Jeg har dog ikke kunne finde den katagoti som disse indlæg er lagt i. Derfor sender jeg denne tråd ud med dette nye til tag.

Går du med en drøm om at blive valutahandler eller drømmer du om, at kunne leve af at investere dine penge i værdipapirer, så har du nu muligheden for at lære håndværket fra bunden. DayTradeAcademy åbner nu dørene for en række uddannelser i aktie og valutahandel. Vi starter d. 02.02.2010 med en 5 mdr. lang uddannelse om valutahandel. Der undervises ialt i 100 timer fordelt på 20 timer pr. mdr. + hjemmearbejde, uddannelsen afsluttes med eksamen og diplom.

Fakta om Valutahandler uddannelsen:

  • Undervisningen sker i vores Daytradecenter i Hellerup, Gersonsvej 25, 2900 Hellerup
  • Max 10 deltagere
  • Undervisningsdag er hver tirsdag kl. 16.00 - 21.00
  • Første undervisningsdag er tirsdag 02.02.2010
  • Prisen er 29.000 kr. for hele uddannelsen (19.000,00 kr. for medlemmer af DTC)
  • 7 moduler (se dem nedenfor)
  • Tilmeldning skal ske til jk@daytradecenter.dk Antal pladser tilbage....5 stk. pr. 12.12.2009

Hvis nogen har interesse, så lad mig høre fra jer.

Mvh Jan i DTC

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Det lyder meget interessant. 

Har i nogen planer om at holde sådan et undervisningsforløb på Jylland eller på Fyn?

 

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt godt tiltag, har I også udbredt informationen via Euroinvestor?

Til dem der ikke kender til begrebet, og som har tiden, mulighederne, evnerne og naturligvis en form for kapital, så kan der være meget store penge at tjene på denne type handel. Det kræver dog vedholdenhed, is i maven, og ikke mindst skal man være 100% fri for ludomanistiske tendenser, for ellers fejler man.

Havde jeg tiden, så deltog jeg gerne for at lære mere.

Til oplysning kan jeg sige, at der findes flere hardcore danskere i den disciplin, og de har tjent rigtgt mange penge, men forholder sig relativt anonyme. Jeg er desværre ikke en af dem hehe

Køb ren argan olie her

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

Hej Jan

Det lyder meget interessant. 

Har i nogen planer om at holde sådan et undervisningsforløb på Jylland eller på Fyn?

 

 

Lad os endelig få afholdt et i Jylland også.

Torben

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas,

Ja det kan du tro. Vi åbner center i Odense d. 06.01.2009 og starter en uddannelse i den forbindelse. I Odense der kun planlagt 5 deltager, og vi har èn deltager ud af de 5 så er du frisk, skal du være så velkommen :-)

Send mig evt en mail på jk@daytradecenter.dk hvis du vil deltage.

 

Jan

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben,

De er også planlagt i Århus til 8.2.2010.. se mere her på siden www.daytradecenter.dk Du skal naturligvis også være meget velkommen.

 

Jan

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

DayTradeCenteret i Hellerup:

Hej Torben,

De er også planlagt i Århus til 8.2.2010.. se mere her på siden www.daytradecenter.dk Du skal naturligvis også være meget velkommen.

 

Jan

 

Hej Jan

Tusind tak

Torben

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lagersalg123,

Nææ men du kan da godt lære det :-) Det er gode tider til aktie og Valutahandel :-)

 

Jan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)